loading...
فروشگاه چله
پرفسور بازدید : 107 نظرات (0)

اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 


قیمت محصول : 542000 تومان


برند : Philips



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00


 


نقد و بررسی تخصصی

اصلاح موهای زائد بدن کاری همیشگی است که برای آن راه‌های مختلفی وجود دارد. استفاده از موم و کرم موبر قدیمی‌ترین روش‌ها هستند. از زمان معرفی اپیلاتورها و شیورها نیز سال‌ها می‌گذرد؛ اما جدیدترین روش استفاده از انواع لیزرها است. هرکدام از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند و نمی‌توان گفت بهترین روش کدام است. استفاده از شیور راحت‌ترین روش است اما چون موها از ریشه جدا نمی‌شوند، پس از چند روز دوباره ظاهر می‌شوند. موم یک لایه از پوست را همراه با موها بلند می‌کند و کرم موبر هم ممکن است باعث حساسیت‌های پوستی شود. لیزر کردن بدن هزینه‌ی زیادی دارد و دستگاه‌های لیزر خانگی هم قیمت بالایی دارند و همه قادر به تهیه‌ی آن‌ها نیستند. در میان این روش‌ها، اپیلاتورها موها را از ریشه جدا می‌کنند، عوارض جانبی شدیدی ندارند و البته قیمت مناسبی هم دارند و همه‌جا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. با معرفی اپیلاتورهای ضد آب و شارژی استفاده از این دستگاه‌ها از قبل هم راحت‌تر شده و می‌توان آن‌ها را داخل حمام هم برد. «فیلیپس» (Philips) و «براون» (Braun) و «پاناسونیک» (Panasonic) معروف‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی اپیلاتور هستند. فیلیپس سری جدید اپیلاتورهای خود را تحت عنوان «Satinelle» با طراحی کاملاً متفاوت از قبل معرفی کرد. Philips BRE610 یکی از اپیلاتورهای این سری است که در ادامه با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا می‌شوید.

طراحی

طراحی نسل جدید اپیلاتورهای فیلیپس چیزی متفاوت از اپیلاتورهای شرکت‌های دیگر مانند «براون» (Philips) و «پاناسونیک» (Panasonic) است. وقتی از کنار به BRE610 نگاه می‌کنیم، قوسی شبیه S انگلیسی دارد. این نوع طراحی باعث شده در دست گرفتن و کنترل دستگاه آسان‌تر شود و دسترسی به نقاط مختلف بدن را ممکن کرده است. Philips BRE610 اولین اپیلاتور با طراحی S شکل است. اما وقتی از روبرو به اپیلاتور نگاه می‌کنیم ظاهری شبیه حرف T انگلیسی دارد که دسته‌ی آن باریک است و هرچه به سمت سر دستگاه پیش می‌رود عریض‌تر می‌شود. اپیلاتورهای جدید فیلیپس عرضی برابر 30 میلی‌متر دارند و تا این لحظه عریض‌ترین اپیلاتورهای بازار هستند. این سری عریض کمک می‌کند که با هر بار حرکت اپیلاتور روی پوست، موهای بیشتری کنده شده و سرعت کار بالا برود. باید گفت طراحی Philips BRE610 کاملاً هوشمندانه انجام شده و علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، راحت‌تر در دست جای می‌گیرد. وزن اپیلاتور اصلاً زیاد نیست و طول آن هم چیزی در حدود 15 سانتی‌متر است.

عملکرد

همه‌ی اپیلاتورهای فیلیپس دارای موچین‌هایی با طراحی مخصوص این شرکت هستند. Philips BRE610 دارای 32 موچین سرامیکی است. نکته‌ ‌ی اول در مورد این موچین‌ها طراحی گرد آن‌ها است که باعث می‌شود سر موچین در فاصله‌ی نزدیک‌تری به پوست قرار بگیرد و بتواند ریزترین موها تا اندازه‌ی 0.5 میلی‌متر را نیز به چنگ بیندازد. برای اصلاح بهتر و راحت‌تر باید طول موها کمتر از 3 تا 4 میلی‌متر باشد. این موچین‌ها دارای زائده‌هایی هستند که موهای خوابیده را از سطح پوست بلند کرده و به سمت سر گیره‌ی موچین هدایت می‌کنند. سطح داخلی موچین‌ها دارای ناهمواری‌های میکروسکوپی است تا مو را محکم بگیرند که از بین موچین لیز نخورد.

یک قطعه‌ی اضافی همراه BRE610 عرضه شده که روی سری اپیلاتور قرار می‌گیرد. این قطعه دارای دو رول چرخان است که هنگام حرکت سر اپیلاتور روی پوست، با ماساژ سطح پوست درد را کم می‌کند و احساس بهتری به وجود می‌آورد.

باتری قابل شارژ

Philips BRE610 به باتری قابل شارژ لیتیوم یونی مجهز شده است. شارژ باتری 1.5 ساعت زمان می‌برد و پس از آن می‌توان 40 دقیقه به شکل بی‌سیم از اپیلاتور استفاده کرد. این باتری دارای قابلیت شارژ سریع ظرف مدت 15 دقیقه است. هنگامی که اپیلاتور خیس است نباید آن را به شارژر وصل کرد. برای شارژ باتری باید آداپتور را مستقیماً به سوکت های انتهای اپیلاتور وصل کرد. هنگام شارژ چراغ سفید به‌سرعت چشمک می‌زند و بعد از 15 دقیقه سرعت چشمک زدن آن کم می‌شود که نشان می‌دهد انرژی لازم برای 10 دقیقه استفاده از اپیلاتور ذخیره شده است. هنگامی که شارژ باتری کامل شد، چراغ ثابت می‌شود و هنگامی که شارژ باتری در حال تمام شدن است به رنگ نارنجی شروع به چشمک زدن می‌کند.

ضد آب

 

Philips BRE610 در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌توان از آن در حمام یا حتی زیر دوش استفاده‌ی راحت‌تری داشت. البته از اپیلاتور در حالت خشک هم می‌توان استفاده کرد اما بهترین و کم درترین حالت، روی پوست مرطوب و همراه با شامپو بدن است. هنگامی که اپیلاتور خیس است قائدتا باید مقداری لیز شود اما شیارهایی که در دو طرف دسته قرار دارد کنترل آن را راحت‌تر کرده و از سر خوردن آن جلوگیری می‌کنند.

شرکت‌های معتبر برای حفظ ایمنی کاربران قفلی روی دستگاه‌های ضد آب خود می‌گذارند که هنگام اتصال به شارژر روشن نشوند. BRE610 نیز از این قائده مستثنا نیست و تنها به شکل بی‌سیم می‌توان از آن استفاده کرد.

سایر ویژگی‌ها

 

می‌توان سرعت چرخش دیسک‌ها را روی یکی از دو حالت متوسط و زیاد تنظیم کرد. سرعت متوسط بیشتر برای نقاط حساس و نقاطی که موی کمی دارند مانند زانو و ساعد مناسب است. هنگامی که اپیلاتور روشن می‌شود، سرعت به شکل پیش‌فرض روی حالت زیاد است چون به طورکلی سرعت زیاد بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای انتخاب سرعت متوسط باید مجدداً دکمه‌ی روشن/خاموش فشرده شود. هنگام انتخاب هر کدام از این دو حالت چراغ مخصوص آن‌ها روی دستگاه روشن می‌شود.

روی سری اپیلاتور چراغی قرار دارد که به شکل خودکار با دستگاه روشن می‌شود و با تاباندن نور روی سطح پوست کمک می‌کند حتی موهای ریز و کرک مانند هم دیده شوند. برای خاموش کردن چراغ باید دکمه‌ی روشن/خاموش سه ثانیه نگه داشته شود.

رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های اپیلاتور عملی دردناک است، اما پس از چند بار استفاده موها کم‌تر شده و نازک‌تر می‌شوند و به طبع آن درد هم کمتر می‌شود. برای کمتر شدن درد بهتر است پوست با دستی که آزاد است کشیده شود و تا جای ممکن در حمام و زیر آب گرم از اپیلاتور استفاده شود. برای اینکه اپیلاتور بتواند همه‌ی موها را از ریشه جدا کند باید با زاویه‌ی 90 درجه روی پوست قائم گرفته شده و در خلاف جهت رویش موها حرکت داده شود. برای شست‌وشوی اپیلاتور باید آن را روشن کرده و سر آن را پایین گرفت و زیر شیر آب شست. البته می توان سر اپیلاتور را به کمک دکمه‌ای که در پشت آن قرار دارد جدا کرده و شست. داخل جعبه‌ی کالا علاوه بر اپیلاتور یک کیف خورجینی ساده و برس مویی برای تمیز کردن موچین‌ها وجود دارد.

جمع‌بندی

اپیلاتورهای سری Satinelle فیلیپس در سال 2016 جایزه‌ی طراحی iF را دریافت کردند. طراحی Philips BRE610 درعین‌حال که باعث زیبایی آن شده است، بسیار کاربردی است و تنها با در دست گرفتن آن می‌توان مزیت این نوع طراحی را فهمید. اپیلاتورهای جدید فیلیپس در حال حاضر عریض‌ترین سری را بین همه‌ی اپیلاتورهای بازار دارند. موچین‌های این اپیلاتورها دارای طراحی اختصاصی شرکت فیلیپس هستند. داخل حمام و زیر دوش آب گرم بهترین حالت استفاده از یک اپیلاتور است و خوشبختانه Philips BRE610 در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و دارای باتری قابل شارژ است. قابلیت تنظیم سرعت موتور در دو حالت و چراغ روشن کردن سطح پوست از دیگر ویژگی‌های این اپیلاتور هستند. Philips BRE610 تنها یک سری دارد؛ اما اگر به سری‌های دیگری مانند شیور احتیاج دارید می‌توانید از میان مدل‌های دیگر فیلیپس یعنی BRE630 و BRE640 و BRE650 یکی را انتخاب کنید که البته قیمت بالاتری دارند. این مدل‌ها خصوصیات یکسانی دارد و تنها سری‌هایی که همراهشان ارائه شده متفاوت است. در این بازه‌ی قیمتی اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-EU10 با خصوصیاتی مشابه و البته موچین‌های کمتر رقیبی برای این مدل است. در آخر باید گفت Philips BRE610 اگرچه سری شیور ندارد و نمی‌توان هنگام اتصال به پریز برق از آن استفاده کرد اما در این بازه‌ی قیمتی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.


 



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تصاویر بیشتر
اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00
اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00
اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00
اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00


 


 

















مشخصات، قیمت و خرید اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 ...







رتبه: ۳٫۷ - ‏۳۵ مروراپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE610/00» دارای موچین‌های سرامیکی و قابلیت ‌استفاده به صورت خشک و مرطوب است. طراحی اپیلاتورهای شرکت فیلیپس مانند ...





اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 فروشندگان و قیمت ...







رتبه: ۳ - ‏۴ رأی - ‏‎ریال ۴٬۹۳۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۷٬۵۰۰٬۰۰۰اپيلاتور فيليپس مدل BRE610/00 Philips BRE610/00 Epilator (2 ساله شکوفا الکتریک ) 2 ساله شکوفا الکتریک · فروشگاه سندباد · 3.4 تهران-تهران.





لیست قیمت اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 | ترب





خرید اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 ، خرید Philips BRE610/00 Epilator ، لیست قیمت اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 ، لیست قیمت Philips BRE610/00 ...






مشخصات، قیمت و خرید اپيلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 ...





مشخصات فنی - Philips Epilator را بررسی و مقایسه کنید و خرید اینترنتی خود را با بهترین قیمت روز، از فروشگاه آنلاین گوشی شاپ انجام دهید.






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 | آچیتو





اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE610/00» دارای موچین‌های سرامیکی و قابلیت ‌استفاده به صورت خشک و مرطوب است. طراحی اپیلاتورهای شرکت فیلیپس مانند ...






اپیلاتور فیلیپس PHILIPS Epilator BRE610/12 - زنبیل







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مروردر این بخش شما دسترسی کاملی به اطلاعات اپیلاتور فیلیپس PHILIPS Epilator BRE610/12 داشته و به راحتی می توانید عکس ها و مشخصات فنی آن را مقایسه نمائید.





اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00، قیمت ویژه - شیپور





۲ خرداد ۱۳۹۸ - آکبند، فقط پیامک برای دیدن سایر آگهی ها شماره 09155610080 را در شیپور سرچ کنید. - سری ایپلاتور با 32 موچین و 17 دیسک و پوشش ماساژور ...






اپيلاتور فيليپس مدل BRE610/00 Philips BRE610/00 ... - ...





اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE۶۱۰/۰۰» دارای موچین‌های سرامیکی و قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب است. طراحی اپیلاتورهای شرکت فیلیپس مانند ...






اپیلاتور فیلیپس مدل Philips BRE610 00 Epilator ... - ارشاکو





فروش،مشاوره و نقد و بررسی اپیلاتور فیلیپس Philips BRE610 00 Epilator اصل و اورجینال در فروشگاه اینترنتی ارشاکو با قیمت مناسب و گارانتی اصالت.






مشخصات ، قیمت و خرید اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00





جدیدترین مدل های اصلاح موی بدن بانوان با بهترین قیمت , خرید اینترنتی اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 ,






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 | فروشگاه اینترنتی ...





جنس موچین: سرامیک قابلیت شستشو: دارد ماساژور: دارد منبع تغذیه: باتری قابل شارژ(بی سیم)






اپيلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 - لیکامال





قیمت Philips Epilator - BRE610/00. ... اپيلاتور فیلیپس مدل BRE610/00. 5,890,000. 540,000. 5,350,000. سفید. گوشی شاپ. تهران 24 ساعت سایر نقاط 3 روز.






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 | | باماپی





اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE610/00» دارای موچین‌های سرامیکی و قابلیت ‌استفاده به صورت خشک و مرطوب است. طراحی اپیلاتورهای شرکت فیلیپس مانند ...






اپیلیدی فیلیپس BRE610/00 - شیک فام





بررسی اپیلیدی فیلیپس BRE610/00 کیفیت و قیمت در فروشگاه آنلاین شیک فام ... اپیلیدی فیلیپس HP6520 نیز بیندازید البته این مدل از اپیلاتور فیلیپس ...






اپيلاتور فيليپس مدل Philips Epilator BRE610/00 - ...





Philips BRE610/00 Epilator. اصلاح دقیق و حرفه ای. اپيلاتور فيليپس مدل BRE610/00 یک دستگاه کامل و پیشرفته در زمینه اصلاح محسوب می شود. با داشتن این ...






اپيلاتور فيليپس مدل BRE610/00 Philips BRE610/00 ...





اپيلاتور فيليپس مدل BRE610/00 دارای 32 موچین سرامیکی است که سر گرد آنها موجب می شود که موچین در فاصله نزدیکتری به پوست قرار گرفته و ریزترین موها را ...






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 - مجموعه لوازم خانگی ...





اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE610/00» دارای موچین‌های سرامیکی و قابلیت ‌استفاده به صورت خشک و مرطوب است ...






اپیلاتور فیلیپس PHILIPS مدل BRE610/00 - فروشگاه ...





دسته بندی: اصلاح موی بدن بانوان (اپیلاتور), بر اساس برند, زیبایی وسلامت, فیلیپس, لوازم شخصی برقی برچسب: PHILIPS BRE610-00 epilator, اپیلاتور, ...






فروشگاه اینترنتی اُردمی - اپيلاتور Philips BRE610/00 - ...





اپی لیدی Advanced فیلیپس PHILIPS مدل BRE610 با توان مصرفی 5.4 وات وسیله ای کاربردی برای بانوان با طراحی ارگونومیک و خوش دست بوده که به نحو مطلوب و در ...






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 | خرید امن آنلاین | بازار ...







رتبه: ۲ - ‏ ۱ مرور۲۸ دی ۱۳۹۷ - اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 | "این‌چند"، بازار بزرگ اینترنتی است که شما پس از بازارگردی‌های مفصل ، می‌توانید در بستری امن خرید کنید.





اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 | Baranio - بارانیو





آرایشی، بهداشتی و سلامت لوازم شخصی برقی اصلاح مو بدن بانوان. اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00. وضعیت: ناموجود. افزودن به سبد خرید. افزودن به سبد خرید ...






@dar3soot.ir on Instagram: “اپيلاتور فيليپس مدل BRE610 ...





۳۰ مهر ۱۳۹۶ - 10 Likes, 0 Comments - @dar3soot.ir (@dar3soot.ir) on Instagram: “اپيلاتور فيليپس مدل BRE610/00 تولیدکننده: فیلیپس کد کالا:1039 ...






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 گارانتی شکوفا





مدل: BRE610 ابعاد: 15.5 × 3.5 × 4 سانتی‌ متر وزن دستگاه: 140 گرم جنس موچین: سرامیک تعداد موچین: 32 عدد نوع باتری: لیتیوم یون 1.5 ساعت شارژ = 40 دقیقه استفاده ...






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00





اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00,سایت خرید اینترنتی فلانی.






اپیلاتور فیلیپس BRE610/00 | با تخفیفیو از دیجی کالا ...





اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00. این اپیلاتور فیلیپس BRE610/00 دارای ۳۲ موچین و ۱۷ دیسک است که به صورت قوی با کیفیت فرایند اصلاح را انجام میدهد و اینکه ...






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 | فروشگاه اینترنتی ...





اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 | قیمت اپیلاتور فیلیپس | خرید اینترنتی اپیلاتور فیلیپس | نمایندگی فروش محصولات فیلیپس | مشاوره و ارسال رایگان.






اپیلاتور : اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00





اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00. 0 نفر امتیاز داده است. برند: فیلیپس (Philips). دسته بندی: اپیلاتور. کد کالا: PHI-BRE610/00. قیمت فروش :220,000 تومان.






قیمت اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610 12 - مقایسه و خرید ... - ...





لیست قیمت و مشخصات کالا - قیمت اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610 12 - مقایسه و خرید اینترنتی - گردا. ... آخرین بروزرسانی : یکشنبه 17 شهریور 1398 00:44.






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 | فروشگاه اینترنتی ...





... و سلامت / لوازم شخصی برقی / اصلاح موی بدن بانوان / اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00. ... اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00. Philips BRE610/00 Epilator ...






اپيلاتور ضد آب فيليپس مدل BRE610 Philips BRE610 ...





اپيلاتور فيليپس سفيد آبي مدل BRE610/12 با گارانتي شکوفا الکتريک ... Philips Epilator - BRE610/00 اپيلاتور فيليپس مدل BRE610/00, ۵۲۹,۰۰۰, خرید.






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 قیمت اصلاح موی بدن ...





خرید اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 بهترین قیمت انواع اصلاح موی بدن بانوان قیمت اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 فروشگاه اینترنتی شاپ روز مشهد ارزان تر ...






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 - بونیزکالا





فروشگاه اینترنتی بونیزکالا | اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00.






خرید اینترنتی اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 kala.ir







رتبه: ۲٫۵ - ‏۳۴ مرورخرید اینترنتی اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.





خرید اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610 | مشخصات و قیمت ...







رتبه: ۵ - ‏۷ مرورخرید اینترنتی اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610 | ویژگی ها و قیمت اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610 در فروشگاه آنلاین مو تن رو.
وارد نشده: 00






اپیلاتور : BRE630 - شکوفا الکتریک





سیستم اپیلاسیون منحصر به فرد: موچین تمامی موکن های فیلیپس موهای خوابیده روی پوست را بلند نموده و به سمت نقطه کشش هدایت می نماید. علاوه بر این دیسک های ...






اپیلاتور فیلیپس مدل Philips BRE610/00 Epilator ... - شوش مال





سشوار فیلیپس مدل Philips BHD176 Professional Hair Dryer - BHD176. افزودن به ... اپیلاتور فیلیپس مدل Philips BRE610/00 Epilator - BRE610/00. افزودن به ...






دیجی آنلاین-قیمت به روز خرید و فروش ماشین اصلاح زنانه ...





PHILIPS. ماشین اصلاح زنانه/اپیلاتور PHILIPS BRE610/00 PHILIPS BRE610/00 از ۵۴۱ ... ماشین اصلاح زنانه/اپیلاتور PHILIPS شيور و اپيلاتور حرفه ای مدل HP6379 ...






اپیلاتور فیلیپس مدل PHILIPS Epilator BRE610/00 - دیدبازار







رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأیاپیلاتور فیلیپس مدل PHILIPS Epilator BRE610/00،موزن زنانه،اصلاح موی بدن زنانه،اپلیدی،قیمت اپلیدی،قیمت موزن زنانه،قیمت اپیلاتور فیلیپس.












تصاویر بیشتر برای اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d








اپیلاتور BRE610 فیلیپس - تهران فرم





BRE610 یک اپیلاتور حرفه ای مجهز به دیسک های سرامیکی از برند محبوب ... مدل BRE610 فیلیپس از آنجایی که سیستم منحصر به فردی دارد می‌تواند تمامی موهای خوابیده ...






اپیلاتور فیلیپس HP6423 - شبکه تامین کالای ایران بازرگان





اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00. ۴۷۰,۰۰۰ تومان · افزودن به سبد خرید ... اپیلاتور فیلیپس مدل اچ پی 6577 HP6577 Epilator Philips. ۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان. افزودن به سبد ...






اپیلاتور فیلیپس مدل PHILIPS Epilator BRE610/00







رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأیاپیلاتور فیلیپس مدل PHILIPS Epilator BRE610/00،موزن زنانه،اصلاح موی بدن زنانه،اپلیدی،قیمت اپلیدی،قیمت موزن زنانه،قیمت اپیلاتور فیلیپس.





اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 Philips BRE610/00 ...





اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 Philips BRE610/00 Epilator. اپیلاتور+فیلیپس+مدل+BRE610/00+Philips+BRE610/00+Epilator. مطالب جالب. ترب | لیست قیمت ...






اپیلاتور فیلیپس BRE610/00 - المارکت





اپیلاتور فیلیپس BRE610 : از ویژگی‌های این مدل می‌توان به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد که دردست‌گرفتن و قراردادن آن را روی پوست آسان می‌کند. با 1.5 ساعت شارژ ...






خرید اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 - لونوشاپ | فروشگاه ...





بهترین اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 با تضمین کیفیت پرداخت هزینه پس از تحویل و مرجوع کالا در صورت عدم رضایت از کیفیت اپیلاتور فیلیپس مدل ...






اپیلاتور فیلیپس HP 6577/00 - فروشگاه اینترنتی آدلیکا





اپیلاتور فیلیپس مدل HP6577/00 با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته پوستی صاف و بدون مو را به شما هدیه می دهد. سری عریض که در یکبار حرکت اپیلاتور حجم ...






اپیلاتور فیلیپس و آموزش استفاده از آن | مو تن رو - آپارات







▶ 1:51

۲۶ دی ۱۳۹۵
با استفاده از اپیلاتور فیلیپس شما تا چهار هفته از شر مو های زائد خود ... اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420 - سیتی کالا نمایندگی محصولات فیلیپس.






Images tagged with #موکن_فیلیپس on instagram - Pictame





#اپیلیدی #فیلیپس مدل ph6420 تیغه های استیل ضدزنگ 20 موچين قابل استفاده ... موکن فیلیپس مدل bre610 اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE610/00» دارای ...






اپيلاتور فيليپس مدل BRE650/00 نظرات





نظرات کاربران درباره اپيلاتور فيليپس مدل BRE650/00 ، خرید اپيلاتور ... لازم اپی ایدیهای ساخت اتریش و اسلوونی ندارن نظر بیشتر رو تو مدل BRE610/00 نوشتم.






آرایشی و بهداشتی - لوازم شخصی برقی بانوان | فروشگاه ...





اپیلاتور فیلیپس مدل HP6420. 270,000 تومان. 250,000 تومان · اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00. 550,000 تومان. 531,000 تومان · اپیلاتور فیلیپس مدل HP6422.






لیست قیمت اپیلاتور فیلیپس PHILIPS BRE610 00 |کالاگرد





توضیحات اپیلاتور فیلیپس مدل Philips BRE610 00 Epilator BRE610 برای اصلاح دست، پا و صورت به کار برده می شود. یک سری اپیلاتور با عرض 30 میلی متر ...






ماشین اصلاح بدن و صورت براون مدل FG1100 Silk Epil





روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد و اپیلاسیون یکی از آن روش‌ها است ... لیزر بدن فیلیپس مدل SC2009/60 ... اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00.






لیست قیمت انواع اپیلاتور در بازار - دلگرم





۷ روز پیش - اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00, 492,000 ... اپیلاتور فیلیپس مدل BRE630/00, 850,000 ... اپیلاتور فیلیپس مدل BRE640/00, 1,170,000






اپیلاتور فیلیپس مدل -BRE610 Philips - فروشگاه ...





۱۶ تیر ۱۳۹۵ - اپیلاتور فیلیپس مدل -BRE610 Philips پیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE610/00» دارای موچین‌های سرامیکی و قابلیت ‌استفاده به صورت ...






موکن_فیلیپس hashtag on Instagram - Photos and Videos ...





#اپیلیدی فیلیپس مدل ph6420 تیغه های استیل ضدزنگ 20 موچين قابل استفاده ... موکن فیلیپس مدل bre610 اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE610/00» دارای ...






اپیلاتور بایگانی - صفحه 4 از 4 - اینجا یاب





خرید اینترنتی اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 برند : Philips برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید. خرید با قیمت مناسب از سایت معتبر دیجی کالا قیمت ...






Philips Satinelle Prestige epilator BRE650/00 - YouTube



- ترجمه این صفحه



▶ 1:53

۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - بارگذاری توسطPhilips
Ervaar wekenlang een zijdezachte huid met onze Satinelle epilator Onze meest effectieve epilator ...






Philips Satinelle Prestige Wet Dry Epilator review - YouTube



- ترجمه این صفحه



▶ 3:25

۷ آذر ۱۳۹۷ - بارگذاری توسطErin Lawrence
Read more: http://www.TechGadgetsCanada.com Get my tech news on Facebook: https://www.facebook.com ...






اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610 - قیمت Philips BRE610 ...





Philips BRE610 Epilator - اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610 - خرید با گارانتی اصلی و بهترین قیمت از به فی - تحویل حداکثر 5 ساعته در تهران.






#bre610 photos and videos downloader - WixNemo.com





موکن فیلیپس مدل bre610 اپیلاتور «فیلیپس» (Philips) مدل «BRE610/00» دارای موچین‌های سرامیکی و قابلیت ‌استفاده به صورت خشک و مرطوب است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 26 آذر 1398
  • دوشنبه 25 آذر 1398
  • يکشنبه 24 آذر 1398
  • شنبه 23 آذر 1398
  • جمعه 22 آذر 1398
  • پنجشنبه 21 آذر 1398
  • چهارشنبه 20 آذر 1398
  • سه شنبه 19 آذر 1398
  • دوشنبه 18 آذر 1398
  • يکشنبه 17 آذر 1398
  • شنبه 16 آذر 1398
  • جمعه 15 آذر 1398
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • چهارشنبه 13 آذر 1398
  • سه شنبه 12 آذر 1398
  • دوشنبه 11 آذر 1398
  • يکشنبه 10 آذر 1398
  • شنبه 09 آذر 1398
  • جمعه 08 آذر 1398
  • پنجشنبه 07 آذر 1398
  • چهارشنبه 06 آذر 1398
  • سه شنبه 05 آذر 1398
  • دوشنبه 04 آذر 1398
  • يکشنبه 03 آذر 1398
  • جمعه 01 آذر 1398
  • شنبه 25 آبان 1398
  • جمعه 24 آبان 1398
  • پنجشنبه 23 آبان 1398
  • چهارشنبه 22 آبان 1398
  • سه شنبه 21 آبان 1398
  • دوشنبه 20 آبان 1398
  • يکشنبه 19 آبان 1398
  • شنبه 18 آبان 1398
  • جمعه 17 آبان 1398
  • پنجشنبه 16 آبان 1398
  • چهارشنبه 15 آبان 1398
  • سه شنبه 14 آبان 1398
  • دوشنبه 13 آبان 1398
  • يکشنبه 12 آبان 1398
  • شنبه 11 آبان 1398
  • جمعه 10 آبان 1398
  • پنجشنبه 09 آبان 1398
  • چهارشنبه 08 آبان 1398
  • سه شنبه 07 آبان 1398
  • دوشنبه 06 آبان 1398
  • يکشنبه 05 آبان 1398
  • شنبه 04 آبان 1398
  • جمعه 03 آبان 1398
  • پنجشنبه 02 آبان 1398
  • چهارشنبه 01 آبان 1398
  • سه شنبه 30 مهر 1398
  • دوشنبه 29 مهر 1398
  • يکشنبه 28 مهر 1398
  • شنبه 27 مهر 1398
  • جمعه 26 مهر 1398
  • پنجشنبه 25 مهر 1398
  • چهارشنبه 24 مهر 1398
  • سه شنبه 23 مهر 1398
  • دوشنبه 22 مهر 1398
  • يکشنبه 21 مهر 1398
  • شنبه 20 مهر 1398
  • جمعه 19 مهر 1398
  • پنجشنبه 18 مهر 1398
  • چهارشنبه 17 مهر 1398
  • سه شنبه 16 مهر 1398
  • دوشنبه 15 مهر 1398
  • يکشنبه 14 مهر 1398
  • شنبه 13 مهر 1398
  • جمعه 12 مهر 1398
  • پنجشنبه 11 مهر 1398
  • چهارشنبه 10 مهر 1398
  • سه شنبه 09 مهر 1398
  • دوشنبه 08 مهر 1398
  • يکشنبه 07 مهر 1398
  • شنبه 06 مهر 1398
  • جمعه 05 مهر 1398
  • پنجشنبه 04 مهر 1398
  • چهارشنبه 03 مهر 1398
  • سه شنبه 02 مهر 1398
  • دوشنبه 01 مهر 1398
  • يکشنبه 31 شهريور 1398
  • شنبه 30 شهريور 1398
  • جمعه 29 شهريور 1398
  • پنجشنبه 28 شهريور 1398
  • چهارشنبه 27 شهريور 1398
  • سه شنبه 26 شهريور 1398
  • دوشنبه 25 شهريور 1398
  • يکشنبه 24 شهريور 1398
  • شنبه 23 شهريور 1398
  • جمعه 22 شهريور 1398
  • پنجشنبه 21 شهريور 1398
  • چهارشنبه 20 شهريور 1398
  • سه شنبه 19 شهريور 1398
  • دوشنبه 18 شهريور 1398
  • يکشنبه 17 شهريور 1398
  • شنبه 16 شهريور 1398
  • جمعه 15 شهريور 1398
  • پنجشنبه 14 شهريور 1398
  • چهارشنبه 13 شهريور 1398
  • سه شنبه 12 شهريور 1398
  • دوشنبه 11 شهريور 1398
  • يکشنبه 10 شهريور 1398
  • شنبه 09 شهريور 1398
  • جمعه 08 شهريور 1398
  • پنجشنبه 07 شهريور 1398
  • چهارشنبه 06 شهريور 1398
  • سه شنبه 05 شهريور 1398
  • دوشنبه 04 شهريور 1398
  • يکشنبه 03 شهريور 1398
  • شنبه 02 شهريور 1398
  • جمعه 01 شهريور 1398
  • پنجشنبه 31 مرداد 1398
  • چهارشنبه 30 مرداد 1398
  • سه شنبه 29 مرداد 1398
  • دوشنبه 28 مرداد 1398
  • يکشنبه 27 مرداد 1398
  • شنبه 26 مرداد 1398
  • جمعه 25 مرداد 1398
  • پنجشنبه 24 مرداد 1398
  • چهارشنبه 23 مرداد 1398
  • سه شنبه 22 مرداد 1398
  • دوشنبه 21 مرداد 1398
  • يکشنبه 20 مرداد 1398
  • شنبه 19 مرداد 1398
  • جمعه 18 مرداد 1398
  • پنجشنبه 17 مرداد 1398
  • چهارشنبه 16 مرداد 1398
  • سه شنبه 15 مرداد 1398
  • دوشنبه 14 مرداد 1398
  • يکشنبه 13 مرداد 1398
  • شنبه 12 مرداد 1398
  • جمعه 11 مرداد 1398
  • چهارشنبه 22 خرداد 1398
  • سه شنبه 21 خرداد 1398
  • شنبه 18 خرداد 1398
  • جمعه 17 خرداد 1398
  • پنجشنبه 16 خرداد 1398
  • چهارشنبه 15 خرداد 1398
  • سه شنبه 14 خرداد 1398
  • جمعه 10 خرداد 1398
  • پنجشنبه 09 خرداد 1398
  • شنبه 04 خرداد 1398
  • جمعه 03 خرداد 1398
  • پنجشنبه 02 خرداد 1398
  • چهارشنبه 01 خرداد 1398
  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
  • شنبه 28 ارديبهشت 1398
  • شنبه 21 ارديبهشت 1398
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398