loading...
فروشگاه چله
پرفسور بازدید : 98 نظرات (0)

ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات 


قیمت محصول : 3149000 تومان


برند : LG


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات


 


نقد و بررسی تخصصی

چند برند نام‌‌آشنا در زمینه‌ی طراحی و تولید سیستم‌های صوتی ارائه‌ی این مفهوم جدید را در برنامه‌ی کاری خود قرار دادند. پیشرفت تکنولوژی، شامل این سیستم‌های صوتی جدید هم شد تا اینکه امروزه، در دهه‌ی دوم قرن جدید، ساندبارها به‌خوبی جای خود را در خانه‌های ما باز کرده‌اند. ساندبارها امروزه با نام‌های مختلف و با قیمت‌های گوناگون در بازار پیدا می‌شوند. بسته به هزینه، کیفیت موردنظر و برند موردعلاقه، انتخاب‌های زیادی پیش روی کاربران این بلندگوهای مدرن است. هر روز در جهان تفریحات چندرسانه‌ای، شاهد ظهور ابزار و مفاهیمی جدید هستیم. در گروه تصویر، نمایشگرها با اندازه‌ها و کیفیت‌های متفاوت کاربران را شگفت‌زده می‌کنند و در گروه دیگر بلندگوهایی شگفت‌انگیز، قدرتمند و جذاب ما را به میهمانی باشکوه صدا می‌برند. ساندبارها یکی از مفاهیم جدید در دنیای بلندگوهای مدرن هستند که ایده‌ی ساخت آن‌ها در اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی مطرح شد و خیلی زود به تولید انبوه رسید. با وجود اینکه سیستم‌های صوتی فراگیر ۵.۱ و ۷.۱ کاناله همچنان طرفداران بی‌شماری دارند، اما به خاطر فضایی که نیاز دارند و باتوجه به کوچک‌ترشدن آپارتمان‌های امروزی به سیستمی جدیدتر نیاز بود تا فضای کمتری اشغال کند و درعین‌حال در کیفیت و فراگیری صدا چیزی از سیستم‌های صوتی فراگیر کلاسیک کم نداشته باشد.

ال‌جی

ال‌جی یکی از برندهای بسیار مشهور در تولید لوازم صوتی و تصویری است که هر سال محصولاتی بسیار متنوع ارائه می‌کند. کارخانه‌ی معروف کره‌ای با محصولات صوتی و تصویری جذاب و کارآمدش پنج قاره‌ی جهان را پیموده است و در اکثر خانه‌ها حداقل یک محصول با این نام پیدا می‌شود. کیفیت خوب، قیمت مناسب و به‌روزبودن محصولات، فاکتورهایی هستند که در فراگیرشدن محصولات این کارخانه‌ی پیشرو تأثیر داشته‌اند. ساندبارها هم بخش نسبتاً جدیدی از گروه محصولات LG به شمار می‌روند که با کیفیتی فوق‌العاده و قیمت‌های متنوع به بازار عرضه شده‌اند. این محصولات از یک مجموعه بلندگوی جای‌گرفته در قابی عریض تشکیل شده‌اند و به همراه یک ساب ووفر با وجود اندازه‌ی کوچک و میزان جای اشغالی کم، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد. ساندبار مدل SJ3 یکی از مدل‌های میان‌رده در میان این گروه از محصولات ال‌جی است که به خاطر امکانات قابل توجه و قیمت مناسبش از محبوبیت فراوانی برخوردار شده است. این ساندبار برای فضاهای نسبتا کوچک طراحی شده است و خروجی صوتی مطلوبی دارد.

اتصال بی‌سیم ساب‌ووفر و ساندبار

برای راه‌اندازی این ساندبار کافی است ساندبار و ساب‌ووفر را به برق متصل کرده و آن‌ها را طبق سلیقه یا دکوراسیون خود قرار دهید. با توجه به اتصال بی‌سیم این دو قطعه با یکدیگر دیگر نیازی نیست آن‌ها را نزدیک یکدیگر قرار دهید. برای مثال می‌توانید ساندبار را زیر تلویزیون و ساب‌ووفر را پایین میز تلویزیون قرار دهید. بهتر است زاویه‌ی پخش صدای هر دو قطعه با یکدیگر هم‌جهت باشد تا صدای کاملی با بیس قوی دریافت کرده و از فیلم‌دیدن یا گوش‌کردن به موسیقی لذت زیادی ببرید. درصورتی‌که ساب‌ووفر را روی زمین قرار دهید، صدای موسیقی یا هر فایل صوتی دیگری که درحال‌پخش باشد، شما را به وجد آورده و باعث می‌شود کیفیت صوتی بهتری دریافت کنید.

امکانات صوتی

احتمالاً تا کنون متوجه شده‌اید، هنگامی که در حال تماشای برنامه‌ی تلویزیونی خود هستید و پیام‌های بازرگانی شروع می‌شود، صدای موسیقی بلندتر از صدای فیلم یا سریال درحال‌پخش است. این امر به این دلیل است بلندگوهای تلویزیون نسبت صدا و بیس را به یک اندازه پخش می‌کنند و هوشمندی تشخیص صدای درحال‌پخش را ندارند؛ درواقع قابلیت تنظیم بیس و صدا را ندارند. SJ3 می‌تواند حالت صدای درحال‌پخش را تشخیص داده و تنظیمات را تغییر دهد. درواقع سطح فرکانس صدای درحال‌پخش را ارزیابی کرده و طبق آن اندازه‌ی بیس و صدا را تنظیم می‌کند و برای مثال در شرایطی که شما در حال گوش‌کردن به موسیقی هستید، بیس را افزایش داده و زمانی که اخبار پخش می‌شود، صدا را تفکیک کرده و با وضوح و قدرت بیشتری به پخش می‌گذارد.

یکی دیگر از قابلیت‌های هوشمند صوتی این ساندبار مجهزبودن آن به موتور خودکار صداست. ال‌جی اسم این موتور را Auto Sound Engine گذاشته است و با مخفف ASE شناخته می‌شود. کارایی ASE به این صورت است که فرکانس موسیقی یا هر صدای دیگری را به طور کامل آنالیز کرده و سطح آن را تا حد مطلوبی حفظ می‌کند. برای مثال اجازه نمی‌دهد بخشی از موسیقی که بسیار زیر است، با صدایی فراتر از حالت نرمال به پخش گذاشته شود. این ویژگی بیشتر برای زمانی کارآمد است که صدای تلویزیون را بسیار زیاد کرده باشید. درواقع ASE اجازه نمی‌دهد که کیفیت صدا تغییر کند و آزاردهنده شود.

درگاه‌های ارتباطی

این ساندبار ال‌جی با داشتن یک درگاه USB و پشتیبانی از فرمت‌های بسیار رایج فایل‌های صوتی لذت شنیدن موسیقی را به‌سادگی امکان‌پذیر می‌کند. مهم نیست حجم فلش‌‌مموری شما چقدر باشد و چه اندازه روی آن فایل‌های صوتی ذخیره کرده باشید، ال‌جی با ساده‌ترین روش مدیریت فایل‌های صوتی، تجربه‌ی خوشایندی را به شما هدیه می‌دهد. درگاه صوتی اپتیکال نیز برای اتصال آن به تلویزیون تعبیه شده است تا صدا با کیفیت و شفافیت بالایی منتقل شود. این درگاه‌ها در قسمت پشتی بدنه قرار گرفته‌اند و دسترسی ساده‌ای دارند تا کاربران بتوانند به‌راحتی سایر دستگاه‌ها را به ساندبار متصل کنند.

وجود اتصال بی‌سیم بلوتوث این ساندبار به کاربر امکان می‌دهد بتواند فایل‌های صوتی خود را از موبایل به ساندبار منتقل کرده و از آرشیو موسیقی موجود در موبایل خود استفاده کند. این امر باعث می‌شود طیف گسترده‌تری از فایل‌های صوتی قابل‌استفاده به ساندبار باشد. تمامی دیوایس‌های بلوتوثی مانند تبلت، لپ‌تاپ و پخش‌کننده‌ی موسیقی قابل‌حمل به ساندبار قابل‌اتصال هستند و می‌توانید فایل‌های صوتی ذخیره‌شده در آن‌ها را به SJ3 انتقال دهید. این اتصال بی‌سیم باعث می‌شود، محدودیتی بابت کابل نداشته باشید و بتوانید موبایل خود را از ساندبار تا چندین متر دورتر ببرید.

طراحی

رنگ ساندبار مشکی است. باتوجه به ابعاد و طراحی این ساندبار می‌توان گفت که مخصوص تلویزیون‌های 43اینچی طراحی شده است. نسبت اندازه‌ی ساندبار به طول یک تلویزیون 43اینچی کاملاً مناسب است و با قراردادنش در زیر تلویزیون جلوه‌ی زیبایی به نمایش گذاشته می‌شود. اگر تلویزیون شما یکی از مدل‌های ال‌جی باشد، این هماهنگی به طرز شگفت‌انگیزی زیبا و چشم‌نواز جلوه می‌کند. نه‌تنها ابعاد ساندبار، بلکه خروجی صوتی آن برای سالن‌های نسبتاً کوچک و متوسط در نظر گرفته شده است. با قرارگرفتنش در سالنی متناسب با امکاناتش صدایی بسیار پرقدرت و شفاف دریافت خواهید کرد. بهتر است این مدل را برای سالن‌های بزرگ تهیه نکنید.

و در پایان

برای کاربرانی که سالن متوسطی دارند و تلویزیون آن‌ها 43اینچی است، این ساندبار گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید. بهره‌مندی آن از درگاه‌های ارتباطی متنوع و پرکاربرد باعث می‌شود با محدودیتی مواجه نشوید و به‌راحتی اشتراک‌گذاری و اتصال سایر دستگاه‌ها را انجام دهید. یک ساندبار نقره‌ای که با وجود قدرت مثال‌زدنی، در اوج ظرافت طراحی شده است. وزنی در حدود 7 کیلوگرم و ابعاد 4.7×7.1×95 سانتی‌‌متری، قرارگرفتن آن را روی هر میز تلویزیونی ممکن می‌کند. حالت‌های صوتی پیش‌فرض از قبیل پشتیبانی از سیستم‌های DTS و Dolby و همچنین حالات سینمایی و استاندارد، لذت شنیدن صدایی شفاف و فراگیر را به کاربر این دستگاه هدیه می‌کند. با تهیه‌ی این ساندبار از دستگاه باکیفیت و زیبای خانگی بهره‌مند خواهید شد.


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات
ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات

 


 

















ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات - Digikala







رتبه: ۴٫۲ - ‏۱۱ مرورخرید اینترنتی ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات و قیمت انواع سینمای خانگی و ساندبار ال جی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های سینمای خانگی ...





LG SJ3 Soundbar فروشندگان و قیمت ساندبار - ایمالز







رتبه: ۳٫۵ - ‏۲ رأی - ‏‎ریال ۲۳٬۰۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۳۱٬۴۶۰٬۰۰۰ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات · فروشگاه سه راه · 2.7 تهران-تهران · خرید اینترنتی. گزارش. 2,300,000 تومان. SJ3 · فروشگاه ممتازکالا · 2.7 بانه-کردستان.





ساندبار ال جی مدل SJ۳ با توان خروجی ۳۰۰ وات LG SJ3 ... - ترب






‎ریال ۲۴٬۴۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۳۱٬۴۹۰٬۰۰۰
خرید ساندبار ال جی مدل SJ۳ با توان خروجی ۳۰۰ وات ، خرید LG SJ3 300W Soundbar ، لیست قیمت ساندبار ال جی مدل SJ۳ با ... ساندبار ال جی 300 وات SJ3 LG Soundbar





ساندبار ال جی SJ3 300W - زنبیل







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورمدل HW-K590 340W با گارانتی سام سرویس (ساندبار). ساندبار ... خرید اینترنتی ساندبار ال جی SJ3 300W با بهترین قیمت | گارانتی: گلدیران (ساندبار). تجریه یک خرید ... توان خروجي. 300 وات. توان اسپیکر های جلو. 100 وات. توان ساب ووفر. 200 وات.





ساندبار ال جی 300 وات مدل SJ3 - ال جی استور







رتبه: ۳ - ‏ ۱ مرورقیمت ساند بار 300 وات ال جی مدل SJ3 دارای گارانتی گلدیران خرید از سایت ال جی ... همچنین با دو اسپیکر داخلی , ۳۰۰ وات صدای خروجی داشته و به جهت سایز کوچکی و وزن ... توان‌ خروجی ۳۲۰ وات ساندبار SJ3 به همراه فناوری High Resolution Audio باعث می ...





High Resolution ساندبار ال جی با صدای :SJ3 | ال جی ایران - LG





شامل مشخصات و عکس‌ها ،SJ3 ال ‌جی مدل High Resolution جدیدترین اطلاعات ساندبار با صدای.
وارد نشده: توان






قیمت ساندبار 300 وات 2.1 کانال ال جی مدل LG Soundbar SJ3 ...





خرید ساندبار 300 وات 2.1 کانال ال جی مدل LG Soundbar SJ3|ساندبار ال جی مدل ... توان خروجی : 300 وات ... تعادل صدا با هر میزان بلندی ، LG SJ3 : Auto Sound Engine.






ساندبار 300 وات ال جی مدل LG SJ3 Soundbar | بلندگوی خطی ...





ساندبار ال جی مدل LG SJ3. ساندبار 300 وات ال جی مدل lg sj3. LG یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری از SOUNDBAR جدید خود با نام SJ3 ...






قیمت ساندبار ال جی SJ3 دارای قدرت خروجی 300 وات با قابلیت ...





قیمت ساندبار ال جی SJ3 دارای قدرت 300 وات با قابلیت اتصال بی سیم از طریق بلوتوث مجهز به کنترل تطبیقی صدا | ساندبار ال جی سری 2017 مدل LG SJ3.
وارد نشده: توان













تصاویر بیشتر برای ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 واتگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d








ساندبار 300 وات ال جی SJ3 - آپارات







▶ 3:32

۱۹ مرداد ۱۳۹۸
ساندبار 300 وات ال جی SJ3 | با توان خروجی 300 وات و صدای 2.1 کانال و ... بیشتر درباره این ساندبار و مدل های دیگر به سایت فامیلی خرید با این ...






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات - فروشگاه لوازم ...





یکی از ساندبارهای بسیار خوش‌ساخت ال‌جی LG مدل «SJ3» است که با امکانات بسیار خوبی طراحی شده است. استفاده از ساندبار باعث می‌شود قدرت‌خروجی صوتی تلویزیون ...






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات | فروشگاه ...





یکی از ساندبارهای بسیار خوش‌ساخت ال‌ جی LG مدل «SJ3» است.این ساندبار به تلویزیون‌های فاقد این درگاه قابل‌اتصال نیست.SJ3 دارای 300 وات قدرت خروجی است.






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات LG SJ3 ...





جدیدترین مدل های سینمای خانگی و ساندبار با بهترین قیمت , خرید اینترنتی ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات ,






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات - LG SJ3 ...







رتبه: ۰ - ‏۱ رأیمشاهده، بررسی و خرید ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات از بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران، ویگوبازار.





خرید اینترنتی ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات ...







رتبه: ۴٫۳ - ‏۱۰ مرورخرید اینترنتی ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.





صفحه جزييات كالا ساندبار-ال-جی-مدل-SJ3-با-توان-خروجی-300-وات





خرید اقساطی و نقدی کالاهای مختلف در سایت 20land با اقساط بلند مدت و بدون پیش پرداخت ویژه نیروهای مسلح با استفاده از کارت حکمت و حتی عموم مردم ساندبار ال جی ...






ساندبار ال جی مدل Sj3 با 300 وات توان خروجی صدا دبی کوچولو ...





ساندبار ال جی مدل Sj3 با ۳۰۰ وات توان خروجی صدا دبی کوچولو (۱۳). Sadola6799 02 سپتامبر 2019|07:58. ساندبار ال جی مدل Sj3 با ۳۰۰ وات توان خروجی صدا دبی کوچولو ...






ساند بار SJ3 ال جی LG - تهران کالا





سازنده: ال جی مدل : SJ3 توان خروجی 300 وات سیستم صوتی 2.1 کانال ساب ووفر بی سیم ... ساند بار ال جی LGمدل SJ3 دستگاهی با طراحی ظریف و در اندازه ای مناسب بوده که جز ... همچنین میتوان از کنترل تلویزیون ال جی برای تنظیم ساندبار استفاده نمایید.






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات - 118 فروش | ...





یکی از ساندبارهای بسیار خوش‌ساخت ال‌جی LG مدل «SJ3» است که با امکانات بسیار خوبی طراحی شده است. استفاده از ساندبار باعث می‌شود قدرت‌خروجی صوتی تلویزیون ...






ساندبار 300 وات ال جی مدل SJ3 - فروشگاه اینترنتی بانه وی ...





ساندبار 300 وات ال جی مدل SJ3/توان خروجی 300 وات/رنگ مشکی/نوع بی سیم/اتصال بلوتوث/فروش آنلاین از بانه وی ای پی /جنس اصل همراه با گارانتی.






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات : پادین کالا





رنگ, مشکی. ابعاد ساب ووفر, ۲۵٫۲ × ۳۲ × ۱۷٫۱ سانتی‌متر. ابعاد ساندبار, ۴٫۷ × ۷٫۱ × ۹۵ سانتی‌متر. وزن, ۶٫۷ کیلوگرم. سایر قابلیت ها. فرمت های صوتی, Dolby Digital ...






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات تاپ ویترین ...





... جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات. یکی از ساندبارهای بسیار خوش‌ساخت ال‌جی LG مدل «SJ3» است که با امکانات بسیار خوبی طراحی شده است. استفاده از ساندبار باعث ...






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات |LG SJ3 ...





ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات. LG SJ3 Soundbar 300 W. کد کالا: مارک: LG. قیمت : تماس بگیرید. وضعیت: موجود. رنگ. مشکی. گارانتی. ضمانت اصالت ...






ساندبار الجی - شیپور





۹ شهریور ۱۳۹۸ - ساندبار الجی SJ3 ارایه دهنده : فروشگاه بانه خرید مدل : SJ3 برند : الجی توان(وات) ... مدل : SJ3 برند : الجی توان(وات) : توان خروجی: 300 وات نوع دستگاه : ساندبار ... مشخصات اصلی : هم‌خوانی با تلویزیون 43 اینچ به بالا - ابعاد ساندبار - عمق ...






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات | فروشگاه ...





ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات ... بگیرید تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 65KS8985 تماس بگیرید تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 50KU7970 ...






LG SJ3 300W Soundbar - مقداد





ساندبار ال جی مدل SJ۳ با توان خروجی ۳۰۰ وات. ... 2 تیکه. R.M.S. 300 وات. فرمت های صوتی. Dolby Digital , DTS Digital Surround , LPCM , MP3 , WMA. بلوتوث ...






ساندبار سامسونگ مدل HW-K390 با توان خروجی 130 وات





ساندبار «HW-K390» ساخت شرکت «Samsung» یکی از محصولات میان‌رده‌ی این شرکت در زمینه‌ی تولید سیستم‌های صوتی ساندبار به‌شمار می‌آید. ... ساندبار سامسونگ مدل HW-K390 با توان خروجی 130 وات ... ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات.






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات





ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات. قیمت محصول : 3149000 تومان. برند : LG. برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید. ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی ...






بلندگو خطی ال جي مدل SJ3 با توان خروجي 300 وات





بلندگوی خطی ال جی مدل SJ3 دارای توان 300 وات با طراحی خاص به صورت کم جا همخوانی با ... مجموع قدرت خروجی صدا 300 وات ... ابعاد ساندبار 95x7.1x4.7 سانتی‌متر.






LG SJ3 Soundbar 300 W | هومیک | هومیک





ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات ... و ساندبار. یکی از ساندبارهای بسیار خوش‌ساخت ال‌جی LG مدل «SJ3» است که با امکانات بسیار خوبی طراحی شده است.






ساند بار ال جی sj3, قیمت و خرید ساندبار 300 وات ساب ووفر ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرور۴ دی ۱۳۹۷ - ساند بار 300 وات ال جی مدل sj3 با ساب ووفر وایرلس و فناوری بلوتوث و پورت های ... ساندبار ال جی SJ3 در توان صوتی 300 وات; اتصال بیسیم از طریق قابلیت ... ساندبار ال جی SJ3 دارای 300 وات قدرت خروجی است که از طریق دو اسپیکر ...





ساندبار 300 وات ال جی مدل SJ3 مشخصات و عکس ها





ساندبار ال جی مدل SJ3 از محصولات شرکت کره ای ال جی محسوب می شود. این ساندبار با ایجاد صدایی 2.1 کاناله و خروجی صدای 300 وات، صدایی فوق العاده رسا و بدون نویز ...






ساندبار- ساندبار ال جی مدل SJ8 300W- ال جی | فورپینا





صدای خروجی قدرتمند این محصول با توان 300 وات شاید کمی بیش از حد دارای بیس باشد، ... ساندبار ال جی SJ8 برای تلویزیون‌های کوچکتر از 55 اینچ کمی بزرگ است، اما ...






ساندبار ال جی مدل SJ3 - پویا تجارت





ساندبار ال جی مدل SJ3 - گارانتی گلدیران. ... هم‌خوانی با تلویزیون 43 اینچ به بالا ... مجموع قدرت خروجی صدا 300 وات ... مصرف برق در حالت استندبای کمتر از 0.5 وات






کارواش کرشر مدل K2 Compact - شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز





۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ویژگی های محصول: خروجی HDMI: ندارد; بلوتوث: دارد; ورودی صدای اپتیکال: دارد. ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات. امکان. تحویل اکسپرس.






قیمت ساندبار 300 وات ال جی SJ3 با مشخصات کامل | LG SJ3 ...





مشخصات کامل و خرید ساندبار 300 وات ال جی SJ3 | با توان خروجی 300 وات و صدای 2.1 کانال و ... اتصال به گوشی از طریق بلوتوث و ساب ووفر بی سیم با گارانتی 18 ماه از بانه. ... مدل : SJ3. تعداد کانال : 2.1 کانال. قدرت خروجی - جلو : 50x2 وات. قدرت خروجی ...






قیمت و خرید ساندبار SJ3 ال‌جی LG SJ3





بررسی مشخصات ساندبار LG SJ3 با توان خروجی 300 وات در فروشگاه دی جی بانه. ... ساندبار 2.1 کانال ال جی مدل SJ3 LG SJ3 2.1CH Soundbar. برند: ال‌جی. دسته‌بندی: ...






ساندبار مدل SJ3 ال‌ جی 300وات | فروشگاه اینترنتی لوازم ...





ساندبار مدل SJ3 ال‌جی 300وات ساب‌ووفر بی‌سیم، Bass فوق‌العاده بدون نیاز به سیم ساب‌ووفر را در جایی که فکر می‌کنید عالی به نظر می‌رسد قرار دهید، بدون اینکه دیگر ...






LG | فروشگاه فامیلی استار





معرفی اجمالی محصول. ساندبار ال جي مدل SJ8 با توان خروجي 300 وات. معرفی اجمالی محصول. ساندبار ال جي مدل SJ3 با توان خروجي 300 وات. معرفی اجمالی محصول. ساندبار ال ...






ساندبار 2.1 کانال ال جی مدل SJ3 | بانه سولین, خرید از بانه





مدل: SJ3. توان خروجی: 300 وات. تعداد کانال: 2.1. سازنده: کره. دسته: ال جی, سینما ... دارید با قابلیت اتصال USB ،Optical ،Portable In و Bluetooth به ساندبار وصل کنید.






ساندبار 2.1 کانال ال جی مدل SJ3 | بانه کالا





ساندبار SJ3 با رنگ مشکی یکی از محصولات ال جی می باشد. ساندبار ال جی SJ3 دارای 2.1 کانال صوتی و توان خروجی 300 وات می باشد. ساندبار LG SJ3 دارای 2 بلندگوی ...






ساندبار الجی SJ3 - فروشگاه اینترنتی بانه خرید





مدل «SJ3 » یکی از بهترین و جدیدترین ساندبارهای کمپانی ال جی است که از طراحی بسیار زیبا و باریکی بهره‌مند است. این مدل با توان خروجی 300 واتی خود، صدای ...






ساندبار ال جی sj3, قیمت و خرید ساندبار 300 وات ساب ووفر ...





ساندبار 300 وات ال جی مدل sj3 با ساب ووفر وایرلس و فناوری بلوتوث و پورت های ارتباطی ... قیمت ساندبار ال جی sj3 در مقایسه با امکاناتی که دارد بسیار مناسب است و ارزش خرید ... ساندبار ال جی SJ3 با توان 300 وات; توان کلی ساندبار 300 وات; بهره گیری از ... از طریق ساندبار ال جی SJ3 صدایی معادل 300 وات از طریق دو خروجی اسپیکر به ...






ساندبار 300 وات ال جی مدل SJ3 LG - بانه بیز





ساندبار SJ3. توان خروجی صدا, 300 وات. بلوتوث, دارد. قابلیت اتصال به دستگاه سرگرمی. USB – Optical – Portable In - Bluetooth. ساب ووفر بی سیم, دارد ...






ساند بار سامسونگ hw-h355 | ساندبار | Bluetooth, Apple tv ...





بررسی و مشخصات، ساندبار سامسونگ مدل HW-H355 در دی جی بانه موجود است. ... فروشگاه دی جی بانه ارائه دهنده قیمت روز تلویزیون های، سونی، ال جی، سامسونگ از بانه، ... بررسی مشخصات ساندبار LG SJ3 با توان خروجی 300 وات در فروشگاه دی جی بانه.






سینمای خانگی ال جی خرید سینمای خانگی سامسونگ فروش ...





خرید ساندبار جی بی ال مدل SB150 با توان خروجی 150 وات. ۴,۵۰۰,۰۰۰. موجودی: ساندبار ... SJ3 با توان خروجی 300 وات · خرید ساندبار LG مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات.






قیمت ساندبار ال جی SJ3 | ممتازکالا





۱ تیر ۱۳۹۸ - مشخصات رایج ساندبار ال جی مدل SJ3 ... سیستم صوتی ال جی SJ3 با بلوتوث مجهز شده است، آن را می‌توانید با ... شناسه محصول: LG SJ3 دسته: 300 وات, ال جی, ساند بار, صوتی و تصویری برچسب: LG SJ3, ساندبار 300 وات ال جی, ساندبار ال جی SJ3 ... کیفیت صدای فوق العاده Dolby Vision™ با توان خروجی 50 وات; دارای 3 ...






قیمت ساندبار ال جی SJ3 LG SJ3 - salambaba





ساندبار ال جی SJ3 , مشخصات اسپیکرها : مجموع قدرت خروجی صدا : 300 وات , تعداد ... سازگاری با انواع کنترل‌های تلویزیون , اپلیکیشن ریموت گوشی هوشمند , LG TV ...






ساندبار





ساندبار سامسونگ مدل HT-E8000. 140,000. %14. 120,000 تومان. ساندبار ال جی مدل SJ5B با توان خروجی 320 وات. ناموجود. ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات.






ساندبار الجی SJ3::ساندبار::صوتی و تصویری::فروشگاه ...





این مدل با پشتیبانی از فرمت‌های صوتی Dolby Digital , DTS Digital Surround , WMA ... مدل : SJ3. برند : الجی. توان(وات) : توان خروجی: 300 وات. نوع دستگاه : ساندبار.






ساندبار ال جی 420 وات وایرلس SH8 Soundbar 4.1ch







رتبه: ۱۰۰% - ‏۳ رأی۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - خرید ساندبار ال جی 420 وات وایرلس SH8 Soundbar 4.1ch با ظاهر زیبا و فناوری های ... ساندبار ال جی 300 وات SJ3 LG Soundbar ... و تصویری ال جی «LG» می باشد که با توان خروجی صدای 420 وات متناسب تلویزیون های بالا رده است. این مدل با رنگ نقره ای طراحی بسیار زیبایی دارد و به دلیل کوچک بودن به راحتی در هر ...





ساندبار ال جی مدل SJ3 – فروشگاه لوازم خانگی خسروبیگی





ساندبار ال جی مدل SJ3; نوع ساندبار: بی سیم; دارای قدرت خروجی ۳۰۰ وات; دارای تکنولوژی ... یکی از ساندبارهای بسیار خوش‌ساخت ال‌جی LG مدل «SJ3» است که با امکانات بسیار ... توان خروجی کلی صدا. 300 وات. خروجی کامپوزیت تصویر. ندارد. خروجی HDMI.






قیمت ساندبار بلوتوث 2.1 کاناله ال جی 300 وات HW-K490 - آی ...





ساندبار بلوتوث ال جی SJ3 300W 2.1CH LG SJ3 300W 2.1CH Soundbar with Wireless ... ساندبار بلوتوث ال جی مدل SJ3 دارای فرمت های صوتی Dolby Digital , DTS Digital Surround , LPCM , MP3 , WMA بوده و از 2.1 کانال و توان خروجی 300 وات برخوردار است. ... این اسپیکر حرفه ای سازگاری با انواع کنترل‌های تلویزیون را داشته و از ...






بهترین قیمت فروش سینمای خانگی و ساندبار ال جی Home ...





... توان خروجی 320 وات. 29233. ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات ... سینمای خانگی ال جی مدل LH-W359HTS با توان خروجی 1200 وات. 2042. سینمای خانگی ال ...






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات LG SJ3 ...





ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات LG SJ3 Soundbar 300 W نام فروشنده: شادی لند براي دريافت اطلاعات بيشتر از اين کالا به بخش توضیحات مراجعه ...






بانه سولين – Telegram





برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید: ... فروش ویژه جاروبرقی ال جی مدل VN-3822HRB توان: 2200 وات ... توان صوتی 20 وات گیرنده های داخلی ... خروجی صدای 20 وات .... فروش ویژه ساندبار ال جی مدل SJ3 توان: 300 وات






مشخصات و قیمت ساندبار سامسونگ مدل HW-K490





معرفی اجمالی محصول ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجي 300 وات. ساندبار‌ «HW-K490» ساخت شرکت «سامسونگ» یکی از مدل‌های قدرتمند این شرکت محسوب ...






#ساندبار Hashtag On Instagram - Insta Stalker - iStalker.org





ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 با توان خروجی 300 وات 12ماه/166,000 تومان . ساندبار سامسونگ مدل ... #LG#SOUNDBARSJ9 #ساندبار ال جی SJ9 با وضوح و کیفیت واقعی صدا High ... #ساندبار ۳۰۰ وات الجی مدل SJ3 مونتاژ چین ۲.۱ کانال/بلوتوث/بی .






Soundbar,ساندبار ... - فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس





ساندبار 5.1.2 کانال ال جی مدل SJ9. 8,952,000 تومان. ساندبار SJ9 یکی از ساندبارهای فوق العاده زیبای شرکت ال جی با طراحی فوق العاده باریک است. درکنار این ساندبار ...






#ساندبار Instagram tag - Instahu.net





استودیو اسلیم، ساندبار با کروم کست داخلی و صدایی قدرتمند معرفی شد #ساندبار ..... توان خروجی ۳۰۰ وات - قابلیت اتصال از بلوتوث - خروجی اپتیکال و AUX . .... #ساندبار 300 وات #الجی مدل SJ3 محصول جدید 2018 الجی سیستم صوتی 2.1 کاناله ...






سینما خانگی ال جی - فروشگاه اینترنتی دیلا کالا





خرید سینما خانگی ال جی سنما خانگی ارزان بهترین سینما خانگی. ... سینما خانگی 1000 وات ال جی مدل LHD677 ... ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات.






ساندبار - فروشگاه اینترنتی وایت کالا





ناموجود. ساندبار 2.1 کاناله سامسونگ مدل HW-H460 با توان خروجی 290 وات ... ساندبار ال جي مدل LH-130SPK با 200 وات... دو کاناله ,200 ... ساندبار ال جی مدل SJ3. مقایسه.






#ساندبار Instagram feed





توان خروجی ۳۰۰ وات - قابلیت اتصال از بلوتوث - خروجی اپتیکال و AUX . ... ساندبار منحنی سامسونگ 320 وات بی سیم با ساندبار سامسونگ، صدای تلویزیون را به .... Media by baneh_kala2019: #ساندبار 300 وات #الجی مدل SJ3 محصول جدید 2018.






LG SJ3 Soundbar فروشندگان و قیمت ساندبار - کالاگیر





LG SJ3 Soundbar فروشندگان و قیمت ساندبار. ... فروشگاه ال جی استور. ساندبار ال جی ۳۰۰ وات مدل SJ3. 2,750,000 تومان. خرید. فروشگاه مال. ساندبار ال جی ۳۰۰ وات مدل ...






قیمت ساندبار ال جی مدل SJ3





قیمت، خرید و فروش اینترنتی، مشخصات، نقد و بررسی ساندبار ال جی مدل SJ3. ... ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات ...






ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات -- AdSearch.ir





خرید اینترنتی ساندبار ال جی مدل SJ3 با توان خروجی 300 وات و قیمت انواع سینمای خانگی و ساندبار ال جی از فروشگاه آنلاین . جدیدترین مدل‌های سینمای خانگی و ساندبار ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 26 آذر 1398
  • دوشنبه 25 آذر 1398
  • يکشنبه 24 آذر 1398
  • شنبه 23 آذر 1398
  • جمعه 22 آذر 1398
  • پنجشنبه 21 آذر 1398
  • چهارشنبه 20 آذر 1398
  • سه شنبه 19 آذر 1398
  • دوشنبه 18 آذر 1398
  • يکشنبه 17 آذر 1398
  • شنبه 16 آذر 1398
  • جمعه 15 آذر 1398
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • چهارشنبه 13 آذر 1398
  • سه شنبه 12 آذر 1398
  • دوشنبه 11 آذر 1398
  • يکشنبه 10 آذر 1398
  • شنبه 09 آذر 1398
  • جمعه 08 آذر 1398
  • پنجشنبه 07 آذر 1398
  • چهارشنبه 06 آذر 1398
  • سه شنبه 05 آذر 1398
  • دوشنبه 04 آذر 1398
  • يکشنبه 03 آذر 1398
  • جمعه 01 آذر 1398
  • شنبه 25 آبان 1398
  • جمعه 24 آبان 1398
  • پنجشنبه 23 آبان 1398
  • چهارشنبه 22 آبان 1398
  • سه شنبه 21 آبان 1398
  • دوشنبه 20 آبان 1398
  • يکشنبه 19 آبان 1398
  • شنبه 18 آبان 1398
  • جمعه 17 آبان 1398
  • پنجشنبه 16 آبان 1398
  • چهارشنبه 15 آبان 1398
  • سه شنبه 14 آبان 1398
  • دوشنبه 13 آبان 1398
  • يکشنبه 12 آبان 1398
  • شنبه 11 آبان 1398
  • جمعه 10 آبان 1398
  • پنجشنبه 09 آبان 1398
  • چهارشنبه 08 آبان 1398
  • سه شنبه 07 آبان 1398
  • دوشنبه 06 آبان 1398
  • يکشنبه 05 آبان 1398
  • شنبه 04 آبان 1398
  • جمعه 03 آبان 1398
  • پنجشنبه 02 آبان 1398
  • چهارشنبه 01 آبان 1398
  • سه شنبه 30 مهر 1398
  • دوشنبه 29 مهر 1398
  • يکشنبه 28 مهر 1398
  • شنبه 27 مهر 1398
  • جمعه 26 مهر 1398
  • پنجشنبه 25 مهر 1398
  • چهارشنبه 24 مهر 1398
  • سه شنبه 23 مهر 1398
  • دوشنبه 22 مهر 1398
  • يکشنبه 21 مهر 1398
  • شنبه 20 مهر 1398
  • جمعه 19 مهر 1398
  • پنجشنبه 18 مهر 1398
  • چهارشنبه 17 مهر 1398
  • سه شنبه 16 مهر 1398
  • دوشنبه 15 مهر 1398
  • يکشنبه 14 مهر 1398
  • شنبه 13 مهر 1398
  • جمعه 12 مهر 1398
  • پنجشنبه 11 مهر 1398
  • چهارشنبه 10 مهر 1398
  • سه شنبه 09 مهر 1398
  • دوشنبه 08 مهر 1398
  • يکشنبه 07 مهر 1398
  • شنبه 06 مهر 1398
  • جمعه 05 مهر 1398
  • پنجشنبه 04 مهر 1398
  • چهارشنبه 03 مهر 1398
  • سه شنبه 02 مهر 1398
  • دوشنبه 01 مهر 1398
  • يکشنبه 31 شهريور 1398
  • شنبه 30 شهريور 1398
  • جمعه 29 شهريور 1398
  • پنجشنبه 28 شهريور 1398
  • چهارشنبه 27 شهريور 1398
  • سه شنبه 26 شهريور 1398
  • دوشنبه 25 شهريور 1398
  • يکشنبه 24 شهريور 1398
  • شنبه 23 شهريور 1398
  • جمعه 22 شهريور 1398
  • پنجشنبه 21 شهريور 1398
  • چهارشنبه 20 شهريور 1398
  • سه شنبه 19 شهريور 1398
  • دوشنبه 18 شهريور 1398
  • يکشنبه 17 شهريور 1398
  • شنبه 16 شهريور 1398
  • جمعه 15 شهريور 1398
  • پنجشنبه 14 شهريور 1398
  • چهارشنبه 13 شهريور 1398
  • سه شنبه 12 شهريور 1398
  • دوشنبه 11 شهريور 1398
  • يکشنبه 10 شهريور 1398
  • شنبه 09 شهريور 1398
  • جمعه 08 شهريور 1398
  • پنجشنبه 07 شهريور 1398
  • چهارشنبه 06 شهريور 1398
  • سه شنبه 05 شهريور 1398
  • دوشنبه 04 شهريور 1398
  • يکشنبه 03 شهريور 1398
  • شنبه 02 شهريور 1398
  • جمعه 01 شهريور 1398
  • پنجشنبه 31 مرداد 1398
  • چهارشنبه 30 مرداد 1398
  • سه شنبه 29 مرداد 1398
  • دوشنبه 28 مرداد 1398
  • يکشنبه 27 مرداد 1398
  • شنبه 26 مرداد 1398
  • جمعه 25 مرداد 1398
  • پنجشنبه 24 مرداد 1398
  • چهارشنبه 23 مرداد 1398
  • سه شنبه 22 مرداد 1398
  • دوشنبه 21 مرداد 1398
  • يکشنبه 20 مرداد 1398
  • شنبه 19 مرداد 1398
  • جمعه 18 مرداد 1398
  • پنجشنبه 17 مرداد 1398
  • چهارشنبه 16 مرداد 1398
  • سه شنبه 15 مرداد 1398
  • دوشنبه 14 مرداد 1398
  • يکشنبه 13 مرداد 1398
  • شنبه 12 مرداد 1398
  • جمعه 11 مرداد 1398
  • چهارشنبه 22 خرداد 1398
  • سه شنبه 21 خرداد 1398
  • شنبه 18 خرداد 1398
  • جمعه 17 خرداد 1398
  • پنجشنبه 16 خرداد 1398
  • چهارشنبه 15 خرداد 1398
  • سه شنبه 14 خرداد 1398
  • جمعه 10 خرداد 1398
  • پنجشنبه 09 خرداد 1398
  • شنبه 04 خرداد 1398
  • جمعه 03 خرداد 1398
  • پنجشنبه 02 خرداد 1398
  • چهارشنبه 01 خرداد 1398
  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
  • شنبه 28 ارديبهشت 1398
  • شنبه 21 ارديبهشت 1398
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398