loading...
فروشگاه چله
پرفسور بازدید : 69 نظرات (0)

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 


قیمت محصول : 3200000 تومان


برند : Panasonic


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95


 


نقد و بررسی تخصصی

از زمانی که مردها برای اولین بار اصلاح کامل صورت را با لبه‌های فلزی تیز شده تجربه کردند قرن‌ها می گذرد. از آن زمان تا کنون و با پیشرفت فناوری، پروسه‌ی اصلاح صورت نیز دست‌خوش تغییرات فراوانی شده و محققان برای پیدا کردن راه‌های اصلاح تمیزتر و راحت‌تر تلاش بسیاری کرده‌اند. با گذشتن از مرحله‌ی تیغ‌های خودتراش و با وجود پیشرفت در طراحی و استفاده از آلیاژهای مدرن در آن‌ها، حالا باید ورود آقایان را به امپراطوری ماشین‌های برقی اصلاح خوش‌آمد گفت. در ماه می ۱۹۳۰ و با معرفی اولین ماشین ریش‌تراش برقی دوره‌ی جدیدی از اصلاح شروع شد که با پیش‌رفتن زمان و تکنولوژی و هم‌راه با دیگر اختراعات عصر طلایی فناوری، این ماشین‌ها هم تغییرات جالب توجهی را تجربه کردند. ماشین‌های اصلاح به دو دسته‌ی اصلی ماشین‌های چرخشی و ماشین های فویلی تقسیم شدند و برندهایی مطرح به ساخت و ارائه‌ی آن‌ها پرداختند. برند ژاپنی پاناسونیک که از سال‌ها قبل با لوازم خانگی برقی «ناسیونال» در تمام دنیا شناخته می‌شد، امروزه در کنار محصولات متعدد و متنوع دیگر به طراحی و تولید ماشین ریش‌تراش‌های مدرن نیز مشغول است. ریش تراش‌هایی با یک ورق فلزی سوراخدار که با دقت زیادی صورت را اصلاح می‌کنند. شاید اگر مدل‌های قدیمی ماشین ریش‌تراش را دیده باشید با خود فکر کنید که از لحاظ مکانیسم کلی تغییر زیادی در فناوری ساخت این ماشین‌ها صورت نگرفته است. باید گفت حق با شماست؛ اما همین تغییر جزییات در اصلاح صورت است که توجه آقایان علاقمند به اصلاح کامل و بی نقص صورت را جلب می‌کند. اصلاح با تیغ و کف با عمری چندصد ساله هنوز هم رایج است. آب و کف صورت را مرطوب و نرم می‌کند و تیغ موهای صورت را دقیقا از سطح پوست جدا می‌کند. پس چرا یک مرد باید به سراغ یک ماشین اصلاح برود؟

معرفی

شاید اضافه کردن تعداد تیغ‌ها در دنیای ماشین‌های اصلاح (اعم از برقی و غیربرقی) تبدیل به یک کلیشه و حتی دستمایه‌ی طنز قرار دادن نسل‌های جدید این ماشین‌ها شده باشد، اما پاناسونیک توانست با استفاده از همین کلیشه نسل جدیدی از سوپر ریش‌تراش‌ها را به بازار عرضه کند. ریش‌تراشی از خانواده‌ی ماشین‌های اصلاح فویلی که شامل صفحه‌ای با پنج تیغ برنده و بسیار قوی می‌شود. پاناسونیک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و میراث دار برند خوش‌نام ناسیونال، از نقاط قوت و ضعف برندهای مطرح ایده گرفته و سعی می‌کند در عین نوآوری، محصولی کامل و بدون نقص را به بازار عرضه کند. این ماشین اصلاح که در گروه ریش‌تراش‌های فویلی جای می‌گیرد را می‌توان یکی از مدرن‌ترین‌های بازار دانست. چهار تیغ فویلی با سوراخ‌هایی به شکل بیضی که می‌توانند موهای صورت را در هر جهتی به دام انداخته و اصلاح کنند نقطه تمایز این محصول پاناسونیک با رقبایش محسوب می‌شود.

وجود یک تیغ شانه‌ای در میانه‌ی چهار صفحه‌ی فویلی یاد شده تشکیل مجموعه‌ای را داده‌ است که یکی از نقاط قوت مهم این ریش تراش محسوب می‌شود. تیغ میانی با صفحه‌ای موجی شکل به شما کمک می‌کند تا موهایی بلندتر از حد توان اصلاح صفحه‌های فویلی اصلاح شوند. علاوه بر آن در بخش‌هایی از صورت مانند حد فاصل چانه و گردن به خاطر زوایای خاص و چربی موجود در زیر پوست کار صفحه‌های فویلی کمی سخت‌تر می‌شود که در آن نواحی نیز تریمر موجی شکل به بهترین نحو اصلاحی کامل را به شما هدیه می‌دهد. از دیگر ابداعات به کار رفته در ساخت این ماشین اصلاح می‌توان به Shaving Sensor Technology اشاره کرد. در واقع این فناوری به صورت هوشمندانه‌ای سرعت موتور را نسبت به زوایای صورت، حجم و بلندی موی صورت و ضخامت آن تنظیم می‌کند. این تنظیم سرعت موتور علاوه بر اصلاحی دقیق و کامل، انرژی بیشتری را برای اصلاح‌های بیشتر ذخیره می‌کند.

 

این ماشین اصلاح لیست کاملی از ابداعات مهندسان پاناسونیک را در خود جای داده است. یکی دیگر از فناوری‌های به کار رفته در این ریش تراش Multi-Flex Pivoting Head نام دارد. این سیستم به سر ماشین ریش تراش که فویلی‌ها در آن جای گرفته‌اند حالتی شناور داده و به آن آزادی می‌دهد تا در محدوده‌ای مشخص در تمام جهات بالا و پایین شود. بنابراین برای شکار موهایی که با جهت‌های مختلف روی صورت رشد می‌کنند نیاز به تغییر مداوم زاویه‌ی دست یا فشار فویلی‌ها روی صورت نیست. این ماشین اصلاح شماست که جهت خود را با تغییر زوایای صورتتان منطبق می‌سازد تا اصلاحی سریع، دقیق و کامل داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های ماشین‌های اصلاح مدرن که آن‌ها را از نسل پیشین خود کاملا متمایز می‌کند خاصیت ضد آب بودن آنهاست. ضدآب بود به این معنی است که این ماشین‌های اصلاح می توانند بدون هیچ مشکلی تا مدتی معین و در عمقی معین در آب غوطه‌ور شوند. کاربر این نسل از ماشین‌های اصلاح می‌تواند برای تمیز کردن آن‌ها را مستقیما زیر شیر آب گرفته و آن را دقیق و کامل تمیز کند. عبارت Wet&Dry که بر روی این محصول پاناسونیک حک و به نوعی تبدیل به نوعی استاندارد در ماشین‌های اصلاح شده، به این مفهوم است که می‌توان هم در حالت معمول و هم زیر دوش به اصلاح پرداخت. همچنین کاربر می‌تواند پوست صورت خود را با استفاده از ژل‌ها یا فوم‌های اصلاح کاملا مرطوب و نرم کرده و سپس با استفاده از این ماشین، اصلاحی نرم، کامل و بی نقص را تجربه کند.

 

 

پایه‌ای که به همراه این ماشین ریش تراش ارائه می‌شود در واقع یک ابزار همه‌کاره برای نشان دادن بهترین کارایی آن است. این پایه می‌تواند در حالی که باتری ریش‌تراش را شارژ می‌کند مراحل تمیز کردن و خشک کردن آن را نیز انجام دهد. البته سیستم Sonic Vibration Cleanin که برای این محصول پاناسونیک طراحی شده، با لرزش‌های مداوم، یک پاکیزگی بدون نقص را برای آن به ارمغان می‌آورد. طراحی ارگونومیک و چشم‌گیر این ماشین اصلاح با استفاده از مواد خاصی که در ساخت بدنه‌ی آن به کار رفته کامل شده تا از سر خوردن آن هنگام مرطوب بودن دست‌ها یا ماشین جلوگیری شود. هرچند مدت‌هاست که ماشین‌های اصلاح به فناوری بدون سیم مجهز شده‌اند اما  نمی‌توان از تمام ویژگی‌های این ریش‌تراش گفت و به باتری قابل شارژ تعبیه شده در آن اشاره نکرد. در بسته‌بندی ارائه شده از سوی پاناسونیک علاوه بر درپوش پلاستیکی، برس کوچک تمیز کننده و کیف نیمه‌سخت سفری، یک شارژر هم قرار داده شده که باتری ماشین را از حالت کاملا خالی در مدت یک ساعت به صورت کامل شارژ می‌کند. باتری لیتیوم یونی که پاناسونیک برای این ماشین ریش‌تراش در نظر گرفته توانایی تامین انرژی برای ۴۵ دقیقه کار مداوم را دارد. این زمان با توجه به سرعت و قدرت بالای موتور برای هفت بار اصلاح کافی است. در مقایسه با موتور اکثر ماشین‌های ریش‌تراش که با سرعت ۱۰هزار دور در دقیقه کار می‌کند، قدرت ۱۴‌هزار دور این ماشین اصلاح از آن یک سوپر ماشین در بین رقبایش ساخته است. روی بدنه ماشین اصلاح یک نشانگر با استفاده از LED درخشان به رنگ آبی تعبیه شده که نشان دهنده‌ی موارد مربوط  به زمان باقی‌مانده برای اصلاح، ظرفیت باتری، وضعیت حسگر اصلاح، زمان تعویض تیغ یا فویل و زمان تمیزکردن ماشین اصلاح است. در روی بدنه‌ یک شانه‌ی خط‌ زن تعبیه شده که با حرکت انگشت شست آماده‌ی استفاده می‌شود و علاوه بر تنظیم خط‌های کناری مو، ریش و شقیقه، می‌توان موی تمام صورت را که از حد توان اصلاح این ماشین بلندتر شده کوتاه کرد. ویژگی هماهنگی با ولتاژ ۱۱۰ تا ۲۲۰ ولت، ES-LV95 را تبدیل به بهترین همسفر یک مرد در سراسر جهان می‌کند.

جمع بندی

در پایان باید گفت با نگاه به نوآوری‌هایی شرکت ژاپنی پاناسونیک در زمینه‌ی ماشین‌های اصلاح ریش‌تراش مدل ES_LV95 یک انتخاب مناسب و هیجان‌انگیز به شمار می‌رود. کاربر این ماشین صاحب یک ریش‌تراش مدرن با قابلیت‌های بالاست که از قدرت و سرعت اهدا شده از سوی پاناسونیک لذت می‌برد. حساس بودن پوست صورت شما  و ظهور جوش‌ها و زخم‌های کوچک بعد از اصلاح دیگر یک نگرانی همیشگی نیست. شما می‌توانید حتی زیر دوش و با استفاده از فوم‌ها و ژل‌های اصلاح از یک اصلاح سریع، کامل و بدون نقص لذت ببرید. هرچند به خاطر دور بالای موتور و قدرت مثال زدنی آن، التهاب به خصوص برای پوست‌های حساس در چند اصلاح اول اجتناب‌ناپذیر است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه عدم قابلیت استفاده در زمان اتصال به برق است. البته به عنوان ماشین اصلاحی که در شرایط مرطوب نیز قابل استفاده است، عدم کارایی در هنگام اتصال به برق یک مزیت امنیتی محسوب می‌شود، اما برای بسیاری از کاربران که از قابلیت اصلاح در شرایط مرطوب استفاده نمی‌کنند ممکن است یک نکته‌ی منفی به حساب بیاید.


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95
ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95

 


 

















ماشین اصلاح صورت پاناسونیک ES-LV95 فروشندگان و قیمت ...







رتبه: ۳٫۴ - ‏۹ رأی - ‏‎ریال ۲۸٬۲۵۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۳۴٬۰۰۰٬۰۰۰3,450,000. 3,150,000 تومان. ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver گارانتی ۲۴ ماهه آژند سرویس مشکی.





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 - ...







رتبه: ۴٫۳ - ‏۶۰ نقدخرید اینترنتی ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 و قیمت انواع اصلاح موی صورت پاناسونیک از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ...





مشخصات، قیمت و خرید ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) ...





مشخصات فنی - Panasonic Lamdash Shaver را بررسی و مقایسه کنید و خرید اینترنتی خود را ... ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV95.






ماشین اصلاح صورت سری لمدش مدل Panasonic ES-LV95





ماشین اصلاح صورت فویلی پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV95 ضد آب، دارای خط زن و با قابلیت شستسشو. جزئیات ... Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver. 4.5. 2.






لیست قیمت ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES ...






‎ریال ۲۸٬۷۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۳۳٬۸۹۰٬۰۰۰
خرید ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV95 و ماشین اصلاح سر و صورت ER206 ، خرید Panasonic Lamdash ES-LV95 And ER206 ، لیست قیمت ...





لیست قیمت ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES ...






‎ریال ۹٬۱۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰
خرید ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25 ، خرید Panasonic Lamdash ES-ST25 ... Panasonic Lamdash ES-ST25 Shaver ، تخفیف های ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ... Panasonic Lamdash ES-LV95 And ER206.





ماشين اصلاح صورت پاناسونيک سری لمدش - Panasonic ...





موجودی: موجود; مدل کالا: ES-LV95; تولید کننده: Panasonic. بدون امتیاز ... ماشين اصلاح صورت پاناسونيک سری لمدش - Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver. مشخصات ...






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES LV95 - ...





جدیدترین مدل های اصلاح موی صورت با بهترین قیمت , خرید اینترنتی ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES LV95 ,






ریش تراش پاناسونیک مدل Panasonic ES-LV95 - تهران کالا





ریش تراش پاناسونیک مدل Panasonic ES-LV95 یک محصول کاربردی با تیغه 5 ... توسط دکمه تعبیه شده پشت دستگاه می توانید سری را به صورت منعطف یا ثابت و یا ...
وارد نشده: Lamdash






ماشین اصلاح پاناسونیک ES-LV95 - آپارات





ریش تراش های لَمدَش پاناسونیک سری LV ... مقایسه اصلاح پاناسونیک مدل ES- LV با ۵ تیغه با مدل E ... ریش تراش پاناسونیک Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver.






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل Panasonic ...





فروشگاه خرید اینترنتی بهترین مارک ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل Panasonic Lamdash ES-ST25 با لیست قیمت و گارانتی شرکتی-ایران سی نت.






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش Panasonic ...





۸ بهمن ۱۳۹۴ - ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش Panasonic Lamdash Shaver ES-LV95 ... از بهترین دستگاه های این کمپانی تبدیل شود و جای بهترین مدل های معروف جهان را بگیرد. ... این ریش تراش ES-LV95 مجهز به یک سیستم 5 تیغه است .






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV6N





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV6N ... گارانتی: 18 ماهه آژند سرویس; تولیدکننده: پاناسونیک; مدل کالا: Panasonic Lamdash Series ES-LV6N ...






قیمت ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پاناسونیک سری لمدش ...





ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV95. Panasonic Lamdash Shaver - ES-LV95. 1,600,000. 29,990,000; 28,390,000. مشکی.






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 - ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 با داشتن باتری قابل‌شارژ، قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب و پایه‌ی تمیزکننده‌ی حرفه‌ای، دقیقا ...






مشخصات، قیمت و خرید ماشین اصلاح صورت پاناسونیک مدل ES ...





محصولات مرتبط. تصویر ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 ... تصویر ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-GA20 ...






ریش تراش پاناسونیک سری لمدش مدل es-lv95 - آپارات







▶ 0:45

۱۰ آذر ۱۳۹۴
ریش تراش پاناسونیک سری لمدش مدل es-lv95. 2,198. مدنگار 1 دنبال‌ کننده ... ریش تراش پاناسونیک Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver. دیجیت نست -آشیانه ای ...






خرید اینترنتی ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری ...







رتبه: ۴٫۲ - ‏۴۴۲ نقدخرید اینترنتی ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 - ...







رتبه: ۰ - ‏۱ رأیمشاهده، بررسی و خرید ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 از بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران، ویگوبازار.





بررسی،قیمت و خرید ریش تراش پاناسونیک سری لمدش مدل ES ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash LT2N ... نه تنها ریش تراش پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV65، در مقایسه با محصولات هم‌قیمتش از کیفیت کم‌تری ...






پاناسونیک ماشين اصلاح صورت پاناسونيک سري Lamdash ...





Panasonic Lamdash ES-LV۹۵ Shaver. ... پاناسونیک ماشين اصلاح صورت پاناسونيک سري Lamdash مدل ES-LV95. Panasonic Lamdash ES-LV۹۵ Shaver.






ماشين ريش تراش پاناسونيک Panasonic مدل ES-LV95 - ارزون یاب





ريش تراش نوساني پاناسونيک مشکي نقره اي مدل ES-LV95 با گارانتي آژند سرويس, ۲,۵۲۰,۰۰۰, خرید · ماشين اصلاح صورت پاناسونيک سري Lamdash مدل ES-LV95 ...






بررسی ریش تراش پاناسونیک مدل ES-LV95





۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ... به صورت تخصصی ماشین اصلاح صورت مدل ES-LV95 را بررسی کنیم و ... سَری این ریش تراش به آسانی به بالا، پایین و اطراف میچرخد و قابلیت جدا ...
وارد نشده: Lamdash






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 - ...





بعضی از آقایان به اصلاح بی‌نقص صورت خود اهمیت زیادی می‌دهند و حتی حاضرند مبلغ زیادی را بابت رسیدن به این خواسته‌شان پرداخت کنند. ماشین اصلاح «پاناسونیک» ...






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 ...





۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - خرید با تخفیف ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید. قیمت محصول : 2800000 ...






فروش اقساطی ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash ...







رتبه: ۵ - ‏ نقدماشین اصلاح صورت پاناسونیک را می توانید در طرح فروش اقساطی قسطی کلاب خریداری کنید -و به مزایای آن نسبت به خرید اقساطی آگاه شده و به دوستانتان پیشنهاد ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 - ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95. Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver. 1,100,000 ... ماشین اصلاح مو صورت مردانه بابیلیس مدل E890E.






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95-Panasonic - فروش آنلاین انواع لباس زنانه،مردانه،بچگانه،فروشگاه اینترنتی همه چی،کیف و کفش،ساعت و ...






اولین ریش تراش ۵ تیغه - Panasonic شرق میانه





ریش تراش پاناسونیک Lamdash مدل ES-LV95 با الهام از شمشیر کاتانای سامورایی از سرزمین باستانی ژاپن، مجهز به ۵ تیغ، موتور خطی پرقدرت، فناوری تشخیص ریش ...






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 | ...





۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - بعضی از آقایان به اصلاح بی‌نقص صورت خود اهمیت زیادی می‌دهند،ماشین اصلاح «پاناسونیک» (Panasonic) مدل «ES-LV95» با داشتن باتری قابل‌شارژ، ...






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95





قیمت, لیست قیمت فروشندگان,گارانتی, نقد و بررسی ,مشخصات فنی ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 | Panasonic Lamdash ES-LV95 ...






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV95





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV95 ... شناسه محصول: Panasonic Lamdash ES دسته: ابزارالات زیبایی, اصلاح و پیرایش, ریش تراش, ریش تراش ...






بهترین ریش تراش 2019 کدامند؟ - دیجیت نست







رتبه: ۸۵% - ‏بازبینی توسط پیمان داوودی۶ تیر ۱۳۹۸ - مدت شارژ کامل این ماشین ریش تراش 60 دقیقه است که شما می‌توانید 50 دقیقه به طور مداوم .... 7) ریش تراش پاناسونیک Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver ... مدل ریش تراش ES-LV95، این شرکت از سری Lamdash در سال 2014 موفق شد ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV95 و ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV95 و ماشین اصلاح سر و صورت ER206. تومان خرید» ... مشخصات فنی Panasonic Lamdash ES-LV95 And ER206.






ریش تراش پاناسونیک مدل panasonic es-lv95 - YouTube







▶ 2:02

۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - بارگذاری توسطMasoud Bagheri
ویژگی ها و امکانات ریش تراش پاناسونیک مدل es-lv95.






ماشين اصلاح صورت پاناسونيک سري Lamdash مدل ES-LV95 ...







رتبه: ۴٫۸ - ‏۱۵۸ نقدخرید اینترنتی ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 و قیمت انواع اصلاح موی صورت پاناسونیک از فروشگاه آنلاین سند باد. جدیدترین مدل های ...





Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver - مقداد





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ایی اس ال وی ۹۵.






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 | ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95. Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver. ویژگی‌های محصول. تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم; جنس: آلیاژ ...






ریش تراش نو فوق حرفه ای پاناسونیک مدل ES-LV95-s - شیپور





۲ مرداد ۱۳۹۸ - ... تراش فوق حرفه ای پاناسونیک مدل Panasonic Lamdash ES-LV95-s Shaver ... ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S7530/50 در شیپور-عکس کوچک ...






بهترین مدل‌های ماشین اصلاح صورت کدامند؟ (بخش اول) - وبلاگ ...





۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 ... این مدل ماشین اصلاح پاناسونیک با طراحی زیبایش برای شما طراحی شده که به اصلاح ...






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 قسمت آخر. پایه‌ای که به همراه این ماشین ریش تراش ارائه می‌شود در واقع یک دست موزه همه‌کاره برای پرتو دادن ...






بهترین قیمت فروش اصلاح موی صورت پاناسونیک Shaver ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25 و ماشین اصلاح سر و صورت مدل ER-GB37 ... ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 ...






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV65





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV65. Panasonic Lamdash ES-LV65 Shaver. تکنولوژی اصلاح برش مستقیم; جنس تیغه آلیاژ نقره; اندازه اصلاح0 ...






لوازم شخصی ، زیبایی و آرایشی ریش تراش و ماشین اصلاح سر ...





ماشين اصلاح صورت پرينسلي مدل PR452AT به همراه موزن گوش و بيني پرينسلي مدل PR453AT .... ماشين اصلاح صورت پاناسونيک سري Lamdash مدل ES-GA20.






ریش تراش - آژند سرویس





قابليت متحرک بودن سَری ... محصولات منتخب. ریش تراش پاناسونیک ES-LV95 />






اصلاح قیمت و ماشین آلات در نور





ماشين اصلاح صورت پاناسونيک سري Lamdash مدل ES-GA20 - Digikala. ماشین اصلاح «پاناسونیک» (Panasonic) مدل «ES-GA20» سه تیغه‌ی برشی دارد که ... ریخت و ...






ماشین اصلاح پاناسونیک ES-LV95 - المارکت





کد کالا در فروشگاه. 33806. نام کالا. ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95. نام جهانی. ماشین اصلاح پاناسونیک ES-LV95. وضعیت تولید کالا.






ماشين اصلاح صورت پاناسونيک سري Lamdash مدل ES-LV95





ماشين اصلاح صورت پاناسونيک سري Lamdash مدل ES-LV95خرید آنلاین در شیراز خرید ریش تراش در شیراز و جنوب کشور.






Panasonic Lamdash ES-LV95 Shaver - فروشگاه اینترنتی ...





ريش تراش LV95 پاناسونيک ... ریش تراش ES-LV95 5 تیغه از جنس آلیاژ نقره دارد. سری انعطاف پذیر و قابل چرخش آن به 4 طرف به راحتی روی صورت حرکت می‌کند و اصلاحی ... این مدل مجهز به برنده‌ترین تیغه‌ها به آلیاژی از نقره است که با بهره گیری از ... این گروه از ماشین‌های اصلاح پاناسونیک مناسب برای افرادی است که علاوه بر اهمیت به ...






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV65 و ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV65 و ماشین اصلاح سر و صورتER206 .... ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-LV95 و ماشین اصل .






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش مدل ES-ST25





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک مدل ES-ST25 یک سری سه‌تیغه دارد که می‌تواند اصلاح بسیار تمیز و دقیقی را برای ... ماشين اصلاح صورت پاناسونيک سری لمدش - Panasonic Lamdash ES . .... ریش تراش پاناسونیک مدل panasonic es-lv95 - YouTube






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95 ...





۲۶ آبان ۱۳۷۶ - از زمانی که ذکور برای اولین بار اصلاح ک ریش تراش امل صورت را با لبه‌های فلزی تیز شده تجربه کردند قرن‌ها می گذرد. از آن سررسید الی کنون و با ...






دیوار کرج - نیازمندی‌ های رایگان، آگهی‌های خرید، فروش نو و دست ...





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95. جهانشهر. فوری. چت. ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95|آرایشی، بهداشتی و ...






ماشین اصلاح صورت پاناسونیک Shaver Panasonic ES-LV95





ریش تراش پاناسونیک Lamdash مدل ES-LV95 مجهز به ۵ تیغ، موتور خطی پرقدرت، فناوری تشخیص ریش و تیغه تیز ۳۰ درجه داخلی می باشد. با سیستم ۵ تیغه می ...













تصاویر بیشتر برای ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d







لوازم جانبی ماشین تراش - QCG





خرید ریش تراش و ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ ۵۸۶۹ ( شارژی ) ، لیست قیمت ریش تراش و ماشین اصلاح .... ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-LV95.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 26 آذر 1398
  • دوشنبه 25 آذر 1398
  • يکشنبه 24 آذر 1398
  • شنبه 23 آذر 1398
  • جمعه 22 آذر 1398
  • پنجشنبه 21 آذر 1398
  • چهارشنبه 20 آذر 1398
  • سه شنبه 19 آذر 1398
  • دوشنبه 18 آذر 1398
  • يکشنبه 17 آذر 1398
  • شنبه 16 آذر 1398
  • جمعه 15 آذر 1398
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • چهارشنبه 13 آذر 1398
  • سه شنبه 12 آذر 1398
  • دوشنبه 11 آذر 1398
  • يکشنبه 10 آذر 1398
  • شنبه 09 آذر 1398
  • جمعه 08 آذر 1398
  • پنجشنبه 07 آذر 1398
  • چهارشنبه 06 آذر 1398
  • سه شنبه 05 آذر 1398
  • دوشنبه 04 آذر 1398
  • يکشنبه 03 آذر 1398
  • جمعه 01 آذر 1398
  • شنبه 25 آبان 1398
  • جمعه 24 آبان 1398
  • پنجشنبه 23 آبان 1398
  • چهارشنبه 22 آبان 1398
  • سه شنبه 21 آبان 1398
  • دوشنبه 20 آبان 1398
  • يکشنبه 19 آبان 1398
  • شنبه 18 آبان 1398
  • جمعه 17 آبان 1398
  • پنجشنبه 16 آبان 1398
  • چهارشنبه 15 آبان 1398
  • سه شنبه 14 آبان 1398
  • دوشنبه 13 آبان 1398
  • يکشنبه 12 آبان 1398
  • شنبه 11 آبان 1398
  • جمعه 10 آبان 1398
  • پنجشنبه 09 آبان 1398
  • چهارشنبه 08 آبان 1398
  • سه شنبه 07 آبان 1398
  • دوشنبه 06 آبان 1398
  • يکشنبه 05 آبان 1398
  • شنبه 04 آبان 1398
  • جمعه 03 آبان 1398
  • پنجشنبه 02 آبان 1398
  • چهارشنبه 01 آبان 1398
  • سه شنبه 30 مهر 1398
  • دوشنبه 29 مهر 1398
  • يکشنبه 28 مهر 1398
  • شنبه 27 مهر 1398
  • جمعه 26 مهر 1398
  • پنجشنبه 25 مهر 1398
  • چهارشنبه 24 مهر 1398
  • سه شنبه 23 مهر 1398
  • دوشنبه 22 مهر 1398
  • يکشنبه 21 مهر 1398
  • شنبه 20 مهر 1398
  • جمعه 19 مهر 1398
  • پنجشنبه 18 مهر 1398
  • چهارشنبه 17 مهر 1398
  • سه شنبه 16 مهر 1398
  • دوشنبه 15 مهر 1398
  • يکشنبه 14 مهر 1398
  • شنبه 13 مهر 1398
  • جمعه 12 مهر 1398
  • پنجشنبه 11 مهر 1398
  • چهارشنبه 10 مهر 1398
  • سه شنبه 09 مهر 1398
  • دوشنبه 08 مهر 1398
  • يکشنبه 07 مهر 1398
  • شنبه 06 مهر 1398
  • جمعه 05 مهر 1398
  • پنجشنبه 04 مهر 1398
  • چهارشنبه 03 مهر 1398
  • سه شنبه 02 مهر 1398
  • دوشنبه 01 مهر 1398
  • يکشنبه 31 شهريور 1398
  • شنبه 30 شهريور 1398
  • جمعه 29 شهريور 1398
  • پنجشنبه 28 شهريور 1398
  • چهارشنبه 27 شهريور 1398
  • سه شنبه 26 شهريور 1398
  • دوشنبه 25 شهريور 1398
  • يکشنبه 24 شهريور 1398
  • شنبه 23 شهريور 1398
  • جمعه 22 شهريور 1398
  • پنجشنبه 21 شهريور 1398
  • چهارشنبه 20 شهريور 1398
  • سه شنبه 19 شهريور 1398
  • دوشنبه 18 شهريور 1398
  • يکشنبه 17 شهريور 1398
  • شنبه 16 شهريور 1398
  • جمعه 15 شهريور 1398
  • پنجشنبه 14 شهريور 1398
  • چهارشنبه 13 شهريور 1398
  • سه شنبه 12 شهريور 1398
  • دوشنبه 11 شهريور 1398
  • يکشنبه 10 شهريور 1398
  • شنبه 09 شهريور 1398
  • جمعه 08 شهريور 1398
  • پنجشنبه 07 شهريور 1398
  • چهارشنبه 06 شهريور 1398
  • سه شنبه 05 شهريور 1398
  • دوشنبه 04 شهريور 1398
  • يکشنبه 03 شهريور 1398
  • شنبه 02 شهريور 1398
  • جمعه 01 شهريور 1398
  • پنجشنبه 31 مرداد 1398
  • چهارشنبه 30 مرداد 1398
  • سه شنبه 29 مرداد 1398
  • دوشنبه 28 مرداد 1398
  • يکشنبه 27 مرداد 1398
  • شنبه 26 مرداد 1398
  • جمعه 25 مرداد 1398
  • پنجشنبه 24 مرداد 1398
  • چهارشنبه 23 مرداد 1398
  • سه شنبه 22 مرداد 1398
  • دوشنبه 21 مرداد 1398
  • يکشنبه 20 مرداد 1398
  • شنبه 19 مرداد 1398
  • جمعه 18 مرداد 1398
  • پنجشنبه 17 مرداد 1398
  • چهارشنبه 16 مرداد 1398
  • سه شنبه 15 مرداد 1398
  • دوشنبه 14 مرداد 1398
  • يکشنبه 13 مرداد 1398
  • شنبه 12 مرداد 1398
  • جمعه 11 مرداد 1398
  • چهارشنبه 22 خرداد 1398
  • سه شنبه 21 خرداد 1398
  • شنبه 18 خرداد 1398
  • جمعه 17 خرداد 1398
  • پنجشنبه 16 خرداد 1398
  • چهارشنبه 15 خرداد 1398
  • سه شنبه 14 خرداد 1398
  • جمعه 10 خرداد 1398
  • پنجشنبه 09 خرداد 1398
  • شنبه 04 خرداد 1398
  • جمعه 03 خرداد 1398
  • پنجشنبه 02 خرداد 1398
  • چهارشنبه 01 خرداد 1398
  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
  • شنبه 28 ارديبهشت 1398
  • شنبه 21 ارديبهشت 1398
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398