loading...
فروشگاه چله
پرفسور بازدید : 71 نظرات (0)

خرید کاناپه بادی کسول طرح یک 


قیمت : 367000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی کاناپه بادی کسول طرح یک 



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کاناپه بادی کسول طرح یک


 


نقد و بررسی تخصصی

برای آن‌که در سفر لحظاتی خوش را تجربه کنیم تنها نباید به همراه داشتن وسایل راحتی و امکاناتی نظیر آن اکتفا کنیم، بلکه می‌توانیم از تجهیزاتی استفاده کنیم که به ما کمک کنند تا از لحظاتی که سپری می‌کنیم خاطره‌ای خوش به یادمان بماند. کاناپه بادی کسول از جمله تجهیزاتی است که فرقی ندارد که شما از آن در کجا استفاده می‌کنید لب ساحل دریا یا در زمینی پر از برف و حتی در کنار استخر یا روی آب، شما می‌توانید این کاناپه بادی را به شکلی بسیار ساده باد کرده و از آن برای استراحت در زمان سفر استفاده کنید.

طراحی و ساخت

این کاناپه بادی دارای رویه‌ای لاستیکی و بسیار مستحکم است به نحوی که برای ساخت آن از موادی استفاده شده که آن را برای استفاده افراد تا وزن 160 کیلوگرم نیز بسیار مقاوم ساخته است، اما این مسئله بدین معنی نیست که این کاناپه دارای ساختاری زمخت و چند لایه و سنگین است بلکه پلاستیکی که در ساخت آن به کار رفته شده باعث ایجاد وزنی بسیار کم در آن شده است.

 

 

 

 

ابعاد این کاناپه در حالت باز‌شده به گونه‌ای تخمین زده شده است که استفاده از آن را برای دو نفر بسیار مناسب ساخته است. همچنین قد این کاناپه به گونه‌ای است که شما برای دراز‌کشیدن بر آن و استراحت‌کردن با آن هیچ مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید از آن به راحتی استفاده کنید.

 

 

 

 

این کاناپه‌بادی همان طور که از اسم آن پیداست دارای قابلیت تا‌شدن است. در واقع شما برای استفاده از این کاناپه ابتدا باید آن را باد کرده و سپس زمانی که دیگر نیازی به استفاده از آن نداشتید با خالی کردن باد آن، این کاناپه را در ابعادی بسیار کوچک جمع‌آوری کنید به نحوی که به راحتی در ساک یا کیف سفری همراه شما جای خواهد شد.

 

 

 

 

همراه این کاناپه یک کیف عرضه شده است که دو کاربرد مختلف دارد. کاربرد ساده اولیه این کیف برای نگهداری بهتر از این کاناپه بوده تا از نشستن گرد و خاک روی آن جلوگیری کنید. همچنین شما می‌توانید این کیسه را از شن، سنگ، ماسه یا هر وسیله سنگین دیگر پر کرده و به کاناپه وصل کنید تا در زمانی که از آن استفاده می‌کنید اطمینان داشته باشید که کاناپه بادی شما از جای خود تکان نخواهد خورد.

 

 

 

 

این کاناپه دارای ساختاری ضدآب بوده به نحوی که از نشت هر گونه آب از طرقی منافذ موجود در دهانه قسمت بالایی آن به داخل جلوگیری خواهد کرد تا شما بتوانید از آن به راحتی روی آب استفاده کنید.

 

 

 

 

قسمت کناری این کاناپه دارای دو جیب بزرگ و کوچک بوده که شما به کمک آن می‌توانید وسایل خود را در زمانی که نیازی به آن نداشتید در آن قرار دهید.

نحوه استفاده

کاناپه بادی کسول نیاز به استفاده هیچ‌گونه جهت باد‌کردن ندارد. باد‌کردن این کاناپه به شکلی بسیار ساده انجام می‌شود. هنگامی که شما این کاناپه را در دست می‌گیرید با دو دهانه مختلف مواجه خواهید شد. در ابتدا باید ورودی یکی از دهانه‌ها را با دست نگه‌ داشته و طرف دیگر را باز نگه‌دارید. سپس باید قسمت باز‌شده دهانه را با کمی سرعت در هوا تکان دهید تا محفظه داخلی آن از هوا پر شود. پس از این کار باید دهانه قسمتی را که پر از باد کرده‌اید را با دست نگه‌دارید تا باد داخل آن تخلیه نشود و سپس همین کار را برای قسمت دیگر انجام دهید پس از این که دو محفظه کاناپه پر از باد شده، باید دو دهانه آن را به هم وصل کرده و چند بار تا کنید تا هوای داخل آن متراکم شود و سپس باید به وسیله بند سگکی دو طرف کاناپه را به هم وصل نمایید.

نتیجه‌گیری

کاناپه بادی کسول ساختاری بسیار ساده اما کیفیتی بسیار بالا دارد، به نحوی که موادی که در ساخت آن به کار رفته شده است استحکام زیادی داشته و از میزان تحمل وزن بسیار زیادی برخوردار است. اما آن چه که این کاناپه را نسبت به سایر محصولات مشابه متمایز کرده است، نحوه باد‌شدن بسیار ساده آن است به نحوی که برای استفاده از آن شما نیاز به هیچ تجهیزات جانبی نخواهید داشت.


 



برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تصاویر بیشتر
کاناپه بادی کسول طرح یک
کاناپه بادی کسول طرح یک
کاناپه بادی کسول طرح یک


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



کاناپه بادی کسول طرح یک
کاناپه بادی کسول طرح یک
کاناپه بادی کسول طرح یک


 


 



















تصاویر بیشتر برای کاناپه بادی کسول طرح یکگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








مشخصات، قیمت و خرید کاناپه بادی کسول طرح یک | دیجی‌کالا







رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کاناپه بادی کسول طرح یک و قیمت انواع تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تجهیزات جانبی ...




فروش کاناپه بادی تخت خواب شو و کاناپه بادی یک نفره و دو نفره





فروش کاناپه بادی تخت شو و انواع کاناپه بادی یک و دو نفره با قیمت ارزان و کاناپه بادی اینتکس و مبل ... کاناپه بادی کسول ... کاناپه بادی دو نفره طرح خال دار چند کاره.





تشک بادی کمپ Neko طرح چریکی - ریبوکا





تشک بادی کمپ Neko طرح چریکی و خرید کاناپه بادی مسافرتی یک نفره و فروش تخت بادی کمپینگ یک نفره در فروشگاه محصولات بادی.





قیمت کاناپه بادی تختخواب شو یکنفره و دو نفره اینتکس ...





قیمت کاناپه بادی تخت خواب شو و خرید و فروش مبل و کاناپه بادی تخت شو یک نفره و دو نفره و انواع کاناپه بادی اینتکس ... کاناپه بادی دو نفره چند کاره طرح خال دار.
وارد نشده: کسول





قیمت فروش مبل بادی و انواع صندلی بادی راحتی اینتکس یک ...





قیمت خرید و فروش مبل بادی یک نفره و انواع مبل بادی دو نفره اینتکس و بزرگسال راحتی طبی و صندلی بادی کودک ... مبل بادی با طرح توپ بسکتبال بست وی.
وارد نشده: کسول





کیسه بوکس بادی برند اینتکس(طرح بوکس) INTEX-1-1 ...





کیسه بوکس بادی برند(طرح اژدها) ... چین درجه یک ... بادی، مبلمان بادی، قایق بادی، کاناپه بادی، وان بادی، استخر پیش ساخته، جکوزی بادی، اسباب بازی بادی، قلعه بادی، ...





مبل_اینتکس photos and videos Top hashtag #مبل ...





مبل بادی کودک طرح حیوانات INTEX ویژگی ها: ▫️جنس : PVC دو لایه طرح چرم .... #کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی از جنس پی وی سی با رویه مخمل ضدتعریق .... یه مبل راحت‌و عالی برای استراحت‌، تماشای فیلم‌و فوتبال و حتی استفاده از کنسول و گیم.





مشخصات، قیمت و خرید بالش بادی طرح 1 | دیجی‌کالا





بالش بادی طرح 1 مدل Inflatable Cushion در حالت باد شده به ابعاد 45×25×5 سانتی‌متر است، که شما می‌توانید، پس از تخلیه باد این بالش، آن را در ابعادی بسیار کوچک ...





از آخرین تخفیفان‌ها مطلع باشید





۰ % پولِ‌تو تابلوی ونسونی طرح The Beat Goes On سایز 30x40. قیمت ۴۸,۸۰۰ تومان. مبلغ پولِ‌تو ... کاناپه بادی کسول طرح یک. ۳ % پولِ‌تو کاناپه بادی کسول طرح یک.





کاناپه بادی کسول طرح یک - ادسرچ - موتور جستجوی کالا





مشاهده مشخصات و خرید آنلاین کاناپه بادی کسول طرح یک با بهترین قیمت از معتبرترین فروشگاههای اینترنتی.





مبل در چالوس - 6 - نیاز روز





بادی یک نفره و دو نفره اینتکس - مبل بادی و صندلی بادی راحتی -... محصولات ... کمجا جهیزیه عروس دراور مبل لاکچری کنسول سرویس خواب. ... کاناپه بادی دو نفره جدید.





مبل در محمود آباد - 3 - نیاز روز





مبل 4 نفره آلومینیومی طرح طاووسی. مبل 4 نفره ... فروش مبل بادی دو نفره تختخواب شو اینتکس. فروش مبل بادی دو ... تولید کننده آینه کنسول , ویترین , میز تلفن و .





ایران ترامپولین | اولین عرضه کننده ترامپولین در ایران با ...





ارسال به تمامی نقاط کشور. ارسال کالا به سراسر کشور. امنیت در پرداخت. امنیت پرداخت الکترونیک. یک سال گارنتی و ضمانت پس از خرید توسط ایران ترامپولین.





تغییرات طرح تفصیلی با محورTOD لحاظ شود/ تاثیر ...





تغییرات طرح تفصیلی با محورTOD لحاظ شود/ تاثیر ایستگاه های مترو در بافت ... همسایگان متعدّد؛ با پانزده کشور ما همسایه هستیم و این یک امکان و یک ظرفیّت بسیار مهم برای کشور است. ..... کنسول های بازی، روبه روی تلویزیون استفاده شود. کاناپه بادی به راحتی قابل حمل و جابه جایی است، کافی است باد آن را خالی کرده و در کیسه ...





خرید و فروش تجهیزات تجاری و فروشگاه در شهرصدرا - شیپور





قلعه بادی پارک ... تلسکوپ؛دو عدد چشمی فوق العاده با کیفیت عالی براب تلسکوپ ... دکور آتلیه مبل طرح لب مبل طرح ویرگولی ... کپسول آتش نشانی 6 کیلویی.





فرکی: سپاهان مقابل استقلال و پرسپولیس اینطور عقب ...





۵ آذر ۱۳۹۸ - به گزارش ایسنا،‌ تیم فوتبال پیکان امروز (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی ... امروز دنبال کپسول اکسیژن می‌گشتم تا کنار زمین دنبال مشکل نشوم.





معما‌هایی مرموز که هنوز توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد! - برترینها





۲۸ مهر ۱۳۹۸ - اعتقاد بر این است که این مکان، پایه یک هرم یا مقبره یک فرعون است، اما ... متحده در این سالن ناتمام قرار داده شد که به عنوان یک کپسول زمان عمل خواهد کرد. .... مجسمه ابولهول طرح اولیه ش توسط فرسایش بادی بوجود اومد بعد دیگه روی سرش ...





بی ام و X۷ معرفی شد؛ پایانی تلخ بر انتظاری شیرین





۲۹ مهر ۱۳۹۷ - طراحی کلی داشبورد را پیش از این در دیگر خودرو‌های جدید بی ام و مانند X۵ و سری ۳ جدید دیده بودیم. یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی در مقابل راننده نقش صفحه آمپر را ایفا می‌کند و با ... را نیز می‌توان در زیر این صفحه نمایش و بر روی کنسول مرکزی دید. ... سیستم تعلیق بادی به همراه کمک‌فنرهای انطباق‌پذیر از دیگر مشخصات ...





گوشی موبایل | خرید اینترنتی | لیست قیمت ایسام





گوشی موبایل | موبایل، تبلت و گجت | گوشی موبایل سامسونگ - Samsung | گوشی موبایل اپل آیفون - Apple iPhone | گوشی موبایل هواوی - Huawei | گوشی موبایل ...





ایسام خرید و فروش اینترنتی موبایل،تبلت،لپ تاپ،لباس،کفش





ایسام سایت خرید و فروش و مزایدات اینترنتی کالاهای نو و دست دوم با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه. در ایسام، eBay ایرانی، آسوده خرید و فروش کنید.





سقف خرید محصولات پتروشیمی یک ماهه می‌شود/ضرورت نظارت ...





۲۰ ساعت پیش - سقف خرید محصولات پتروشیمی یک ماهه می‌شود/ضرورت نظارت دقیق بر معاملات بورس کالا ... طرح «بنزین شناور» دکتر درخشان بر مبنای ۲ محور عدالت و مشارکت مردمی/ شوک ... و پالایش نفت · علت کمبود کپسول گاز در مناطق جنوبی کشور چیست؟ ..... سینما بیرون وثیقه net عواقب داروساز پهپادها بادی پیامکهای تکلیفی ...





دلگرم | مجله اینترنتی و سبک زندگی





۱۳ راه برای برخورد با آدم دو بهم زن و خبرچین ... بهترین دکوراسیون منزل ۹۹ جدید و لاکچری با انواع طراحی های زیبا ... ۱۰ ویژگی یک کارمند استثنایی و خوب ...





قیمت انواع قفسه ها | مجله پی جو





۱ روز پیش - معمولا اگر کار ساخت طرح را به همان شرکت بسپارید هزینه طراحی رایگان است در غیر این صورت باید هزینه طراحی را بپردازید که هزینه طراحی بسته به ...





فیلم: دانلود رایگان نمونه طرح توجیهی سردخانه PDF / ویدیو ...








▶ 0:21

۱۷ ساعت پیش
نمونه طرح توجیهی سردخانه PDF.برای دانلود فایل لینک را بر روی مرورگر خود کپی نمایید. http://yon.ir/AxOzm -





ساخت کلاه برای جشن قران - مشخصات، قیمت و خرید ساختنی ...





مشخصات، قیمت و خرید ساختنی طرح ماکت دروازه قرآن | دیجی‌کالا بیشترین جستجوهای اخیر: ورود به حساب کاربری ۰ کالا مشاهده سبد خرید دسته‌بندی کالاها همه ...





فیلم: برشکاری لوله با لیزر / ویدیو کلیپ | رویکرد ٢۴





۱ روز پیش - Titanium cutting with rapid cut condition. Need custom tubing parts made? 3-5 day lead times. No minimums required. Send your questions and ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 26 آذر 1398
  • دوشنبه 25 آذر 1398
  • يکشنبه 24 آذر 1398
  • شنبه 23 آذر 1398
  • جمعه 22 آذر 1398
  • پنجشنبه 21 آذر 1398
  • چهارشنبه 20 آذر 1398
  • سه شنبه 19 آذر 1398
  • دوشنبه 18 آذر 1398
  • يکشنبه 17 آذر 1398
  • شنبه 16 آذر 1398
  • جمعه 15 آذر 1398
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • چهارشنبه 13 آذر 1398
  • سه شنبه 12 آذر 1398
  • دوشنبه 11 آذر 1398
  • يکشنبه 10 آذر 1398
  • شنبه 09 آذر 1398
  • جمعه 08 آذر 1398
  • پنجشنبه 07 آذر 1398
  • چهارشنبه 06 آذر 1398
  • سه شنبه 05 آذر 1398
  • دوشنبه 04 آذر 1398
  • يکشنبه 03 آذر 1398
  • جمعه 01 آذر 1398
  • شنبه 25 آبان 1398
  • جمعه 24 آبان 1398
  • پنجشنبه 23 آبان 1398
  • چهارشنبه 22 آبان 1398
  • سه شنبه 21 آبان 1398
  • دوشنبه 20 آبان 1398
  • يکشنبه 19 آبان 1398
  • شنبه 18 آبان 1398
  • جمعه 17 آبان 1398
  • پنجشنبه 16 آبان 1398
  • چهارشنبه 15 آبان 1398
  • سه شنبه 14 آبان 1398
  • دوشنبه 13 آبان 1398
  • يکشنبه 12 آبان 1398
  • شنبه 11 آبان 1398
  • جمعه 10 آبان 1398
  • پنجشنبه 09 آبان 1398
  • چهارشنبه 08 آبان 1398
  • سه شنبه 07 آبان 1398
  • دوشنبه 06 آبان 1398
  • يکشنبه 05 آبان 1398
  • شنبه 04 آبان 1398
  • جمعه 03 آبان 1398
  • پنجشنبه 02 آبان 1398
  • چهارشنبه 01 آبان 1398
  • سه شنبه 30 مهر 1398
  • دوشنبه 29 مهر 1398
  • يکشنبه 28 مهر 1398
  • شنبه 27 مهر 1398
  • جمعه 26 مهر 1398
  • پنجشنبه 25 مهر 1398
  • چهارشنبه 24 مهر 1398
  • سه شنبه 23 مهر 1398
  • دوشنبه 22 مهر 1398
  • يکشنبه 21 مهر 1398
  • شنبه 20 مهر 1398
  • جمعه 19 مهر 1398
  • پنجشنبه 18 مهر 1398
  • چهارشنبه 17 مهر 1398
  • سه شنبه 16 مهر 1398
  • دوشنبه 15 مهر 1398
  • يکشنبه 14 مهر 1398
  • شنبه 13 مهر 1398
  • جمعه 12 مهر 1398
  • پنجشنبه 11 مهر 1398
  • چهارشنبه 10 مهر 1398
  • سه شنبه 09 مهر 1398
  • دوشنبه 08 مهر 1398
  • يکشنبه 07 مهر 1398
  • شنبه 06 مهر 1398
  • جمعه 05 مهر 1398
  • پنجشنبه 04 مهر 1398
  • چهارشنبه 03 مهر 1398
  • سه شنبه 02 مهر 1398
  • دوشنبه 01 مهر 1398
  • يکشنبه 31 شهريور 1398
  • شنبه 30 شهريور 1398
  • جمعه 29 شهريور 1398
  • پنجشنبه 28 شهريور 1398
  • چهارشنبه 27 شهريور 1398
  • سه شنبه 26 شهريور 1398
  • دوشنبه 25 شهريور 1398
  • يکشنبه 24 شهريور 1398
  • شنبه 23 شهريور 1398
  • جمعه 22 شهريور 1398
  • پنجشنبه 21 شهريور 1398
  • چهارشنبه 20 شهريور 1398
  • سه شنبه 19 شهريور 1398
  • دوشنبه 18 شهريور 1398
  • يکشنبه 17 شهريور 1398
  • شنبه 16 شهريور 1398
  • جمعه 15 شهريور 1398
  • پنجشنبه 14 شهريور 1398
  • چهارشنبه 13 شهريور 1398
  • سه شنبه 12 شهريور 1398
  • دوشنبه 11 شهريور 1398
  • يکشنبه 10 شهريور 1398
  • شنبه 09 شهريور 1398
  • جمعه 08 شهريور 1398
  • پنجشنبه 07 شهريور 1398
  • چهارشنبه 06 شهريور 1398
  • سه شنبه 05 شهريور 1398
  • دوشنبه 04 شهريور 1398
  • يکشنبه 03 شهريور 1398
  • شنبه 02 شهريور 1398
  • جمعه 01 شهريور 1398
  • پنجشنبه 31 مرداد 1398
  • چهارشنبه 30 مرداد 1398
  • سه شنبه 29 مرداد 1398
  • دوشنبه 28 مرداد 1398
  • يکشنبه 27 مرداد 1398
  • شنبه 26 مرداد 1398
  • جمعه 25 مرداد 1398
  • پنجشنبه 24 مرداد 1398
  • چهارشنبه 23 مرداد 1398
  • سه شنبه 22 مرداد 1398
  • دوشنبه 21 مرداد 1398
  • يکشنبه 20 مرداد 1398
  • شنبه 19 مرداد 1398
  • جمعه 18 مرداد 1398
  • پنجشنبه 17 مرداد 1398
  • چهارشنبه 16 مرداد 1398
  • سه شنبه 15 مرداد 1398
  • دوشنبه 14 مرداد 1398
  • يکشنبه 13 مرداد 1398
  • شنبه 12 مرداد 1398
  • جمعه 11 مرداد 1398
  • چهارشنبه 22 خرداد 1398
  • سه شنبه 21 خرداد 1398
  • شنبه 18 خرداد 1398
  • جمعه 17 خرداد 1398
  • پنجشنبه 16 خرداد 1398
  • چهارشنبه 15 خرداد 1398
  • سه شنبه 14 خرداد 1398
  • جمعه 10 خرداد 1398
  • پنجشنبه 09 خرداد 1398
  • شنبه 04 خرداد 1398
  • جمعه 03 خرداد 1398
  • پنجشنبه 02 خرداد 1398
  • چهارشنبه 01 خرداد 1398
  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
  • شنبه 28 ارديبهشت 1398
  • شنبه 21 ارديبهشت 1398
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398